![]() |
G-spot
Ik vraag me dus af waar je die nou precies kan vinden. Ik kan wel van alles gaan opzoeken op internet, maar dan nog...
Als ik mijn vriendin vinger, dan voel ik als ik een beetje naar binnen ga.. en ze is prrrrrettttty opgewonden aan de bovenkant een plekje dat niet hetzelfde aanvoelt. Ietsjes ruwer zeg maar, is dat de G-spot? Pleaz zeg ja haha :S |
jup, dat is m
|
Handig, heel erg bedankt voor je hulp:)
Was dan wel een korte topic hier :bloos: Ik vroeg het me gewoon af, kon het uiteinde van de urinebuis zijn, toch? Of ben ik hier nu de domste dingen aan het zeggen :S Anyway, bedankt! :) |
De urinebuis eindigt niet binnenin de vagina maar een stukje erboven
|
http://liefde.leerlingen.com/liefde/...info/gspot.jpg
Citaat:
|
Oewh THANKS :D
Dan heb ik em dus wel gevonden, dan wordt he dus tijd om mijn vriendin helemaal te verwennen. Bij haar is het wel gevoelig, maar ik heb haar tot nu toe alleen laten komen door met haar clitoris te spelen... |
|
hihi, dan heb ik hem ook al gevonden :p
dacht dat er altijd werd gezegd dat ie zo moeilijk te vinden was.. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm, op dat plaatje zit ie met 2vingers bij de G-spot en dan nog z'n duim bij de clitoris.. pff, als'k druk bezig ben met vingeren dan kan'k egt niet ook nog met me duim dat ding stimuleren hor:|.. heb'k tog egt andere hand voor nodig.. nja, zal ook wel komen omdat het een plaatje is:) |
Citaat:
|
Ik vind het met een duim ook niet prettig hoor. Dan kan je als man nog zo'n virtuoos zijn, die duim staat er gewoon in de verkeerde hoek voor, dus het heeft geen zin. Ik kan het wel enigzins prettig vinden, maar klaarkomen kan ik er echt niet van. Dus toch die andere hand, of anders een tong.
|
Jah, da bedoel ik.. Ik gebruik er dan gwoon m'n andere hand voor.. lukt me egt niet nog met m'n duim dan, en als dat zou lukken, dan is't net wat juno zegt, dan zit ie er tog verkeerd voor..
En een tong doet natuurlijk wonderen :D |
Hmm.. nou ik kan dat wel met m'n duim erbij. Maar dan moet je niet over je vriendin heen liggen. Moet je doen als je haar oraal aan het bevredigen bent. Dan heb je je hand ook in een beter positie en dan gaat het dus super makkelijk.
|
Citaat:
|
G-spot uber alles!
|
Citaat:
mjah...fijn voor je :confused: |
Citaat:
|
en nurvana wa het dan daar zoals op de tekening wordt getoond?
het kan dus ook dat ze er enkel plasneigingen van krijgen? dat verklaart :) |
G-spot the best :bloos: :o
|
Citaat:
|
En wie van de jongens heeft zijn eigen G-spot al gevonden?
|
Citaat:
maar er zal wel een taboe op heersen ofzo ook ... |
Ik ervaar het niet als prettig. voor mij hoeft het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dit wordt ook heel snel als homoseksueel bestempeld.. daarom zal er misschieno ok wel 'n taboe op heersen, terwijl juist ook veel heteroseksuele(wat ozu het eigenlijk ook uitmaken) mannen dit als prettig ervaren.. |
Citaat:
-stereotypen waar je toch niet mee te maken krijgt tenzij je partner er last van heeft (dan twijfel ik sterk aan je partnerkeuze) - niet doen en heel wat missen Over dat 'heel wat' weet ik trouwens niet echt, want ik vind er geen barst aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |