![]() |
[TK] Grafische Rekenmachine
Wat :confused: : Texas Instruments TI-83 + Linkkabel + Geheugenbatterij + GARANTIE!
Hoeveel :confused: : Er zijn veertig rekenmachientjes beschikbaar! Kosten :confused: : 60 euro per stuk Info :confused: : Bel, sms of mail me: 06-21423758 of ragnar_jongen@hotmail.com |
Deze rekenmachine is verplicht in de bovenbouw van VWO en HAVO.
|
Wouw ongelovelijk!!!
Ik heb helaas zelf al een grafische rekenmachine net gekocht :s Echt jammer!!! Mensen deze rekenmachines kosten in de winkel meer dan 120 euro en dan zit er niet eens een linkkabel bij. Dit is echt een te gekke actie. Als je dr een nodig hebt omdat je naar 4 vwo gaat volgend jaar zou ik deze zeker weten aanschaffen. voor maar 60 euro das de helft van de normale prijs!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ze op komen halen in (de omgeving van) Tiel, of verzending via rembours. Dan hebben we alletwee geen risico. |
Citaat:
|
Dat geldde gewoon in het algemeen :p
|
Het lijkt me niet dat iemand 40 rekenmachines gaat stelen eigelijk, zeker niet iemand van veertien. Ik denk dat het gewoon een hele goeie actie is cker de moeite waard als je dr een nodig hebt... :)
|
Citaat:
|
Kuch kuch, jullie kennen elkaar niet .... :rolleyes:
Ik heb de mijne (TI 83+) gekocht op Gran Canaria voor 45 euro'tjes :cool: |
Dus jij bent 14, jij hebt 40 GR's, en jij dacht: laat ik me vandaag eens aanmelden op scholieren.com, misschien kan ik ze daar wel kwijt?
Yeah rite :rolleyes: en trouwens, ik kreeg bij mijn TI83 van 199 ouderwets Hollandsche guldentjes wél een linkkabel! |
Citaat:
je kan het ook gewoon bij 1 nick houden...... of gewoon bij tell sell werken ofzo |
lame.
|
Op zich best onopvallend. :)
|
Ik weet niet waar jullie het over hebben hoor, maar ik ken geen Pieter Grouver.
Hebben jullie geen IP-herkenner hier in de site? Dan kunnen jullie zien dat ik dat niet ben. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is dus goedkoper dan wat jij ervoor hebt betaald. En met de euro is alles duurder geworden, ook de rekenmachines. Als jij nu naar bijv. Dixons gaat, dan zie je dat alles omgerekend naar guldens meer dan jouw 199 gulden kost. Dus ben ik gewoon nog steeds een stuk voordeliger. Maar ja, jullie moeten het zelf weten :) Als jullie liever 120 euro i.p.v. 60 betalen :s |
is idd niet duur.. maar ik ben als het goed is van school af nu ;)
en moest een Casio :) DUS mannetje die zegt als je naar 4vwo gaat zal ik der nu 1 kopen, dat zla ik mar niet doen als je niet weet welke je moet hebben ;) {EN mijn Casio kosten €83,- en geen 120,-} |
waarom verkoopt de marine ze niet zelf dan
|
Citaat:
|
Ik heb ze vandaag binnengekregen.
Geen krasjes en ze doen het allemaal. |
Citaat:
Graag zsm antwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
2400 euro had ik alop me 14de hoor. VEEEEL folders lopen, maar denk niet dat ze 60 euro per stuk gekost hebben toen hij ze kocht ;).
Maar als je zo'n rekenmachine nodig heb is deze aan bieding niet gek, als die helemaal eerlijk is (no offence). Maar hoe gaat het dan met die garantie? Ben gewoon benieuwd, krijg de koper dan van jouw gelijk een nieuwe? of moet hij hem naar de fabriek sturen, of naar de marine? |
Mijn spaarcentjes zijn hier voor een deel voor gebruikt, en verder: ik hoefde niet alles zelf te betalen. Ik zit zelf in VWO3, en samen met 2 klassen hebben wij ze ingekocht.
Maar sommige leerlingen zijn afgehaakt (rekenmachine van oudere broer/zus), en wat wij overhebben verkopen wij voor dezelfde prijs waar we ze zelf ook voor hebben. Maar de meeste van de leerlingen die mee deden, die hebben al hun deel betaald, dus zoveel heb ik gister niet hoeven bijdragen. Ik heb er nu nog zo'n 10 liggen. Citaat:
|
Citaat:
lijkt me sterk dat die verplicht zijn ik doe C&M daar heb ik geen GR nodig... |
Citaat:
C&M op vwo wel. |
Citaat:
|
Citaat:
En in de winkels kosten GR's zo'n 90 euro. Als je het via school regelt zo'n 60 euro. Dan koop ik liever zo'n apparaat via school dan via iemand op internet. |
Citaat:
Bij ons op school wordt zoiets niet gedaan. Stimuleert wel de handelsgeest :) |
op school kosten ze geen 60 eurotjes als je een beetje een goeie wil. mijn zus heeft een TI-84+ gekocht via sgool voor 100 eurootjes met linkkabel drbij (en nog helemaal legaal ook). dus k weet nie wat voor gammel ding jij koopt maar...
|
Citaat:
Het is een TI-83 incl. linkkabel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij C&M op VWO-niveau is ie wel overal verplicht..
|
haha bij ons bij C&M was een GRM niet toegestaan (havo) en het is ook helemaal niet nodig, omdat je hem amper ergens voor kan gebruiken
|
Havo CM heeft bij ons wel een GR, en mag deze volgens mij ook gebruiken bij toetsen enzo.
|
ik snap die schit niet, ik moest em ook hebben voor havo 4 en 5, maar ik vond em te duur, dus ik heb em niet gekocht, en heb em nooit nodig gehad, ik heb alles met een kruitvat reken ding gedaan en heb elke vraag er in havo 4 en 5 mee kunnen maken:s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |