![]() |
leggings ipv panty's
het is hip. nee, echt.
ik wil gewoon zo'n zwart cheapass ding.. zo'n dunne. maar waar haal je tegenwoordig leggings? ik heb geen tijd om elk 2dehands winkeltje af te struinen |
Poolse Wehkamp, echt waar.
|
sportzaken, ballet zaken
maar ze zijn eigenlijk niet te vergelijken met leggings, veel warmer enzo. |
mmm niet handig met dit weer
|
nee, niet echt heel erg.
savonds is het wel ideaal (y) |
leggings stonden volgens mij in het krantje van de hans textiel ofzo
|
waar-vind-ik-topic
Maarre, kan je niet gewoon een redelijk dikke panty kopen, en dan de voeten afknippen ofzo? |
Citaat:
|
Liggen die niet gewoon bij de panty's ?
|
Citaat:
|
Ik zag ze in de hans tekstiel oid. Allerlei kleurtjes ook nog. :)
|
Ik zag ze gewoon bij de H&M en ze hebben ze al een hele tijd bij de Vero Moda/ Only.
En voor de rest bij allerlei cheap-ass winkeltjes |
bij de V&D ook en C&A en supertextiel en anders heel simpel gewoon de zeeman....
in erge nood heb ik hier nog wel een pluzig exemplaar voor je liggen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ohh die wil ik
thanks iedereen |
Citaat:
|
Kijk op de markt. Krijg je zoiets voor een lekker prijsje. Ja je moet wel even door alle drukte en geschreeuw heen
|
Citaat:
|
en nu?
|
nee :nono:
alleen in combinatie met een kort spijkerrokje, lange kralenkettingen en een schuine pony. nee dus. |
Wat is het verschil?
|
kralenkettingen zijn kut
|
Citaat:
|
Wat moet je in vredesnaam met een legging?
|
Citaat:
|
Ik heb er een paar van de markt. Een zwarte en een witte. Is nog goedkoper dan drie voor 10 euro. Was drie voor 7 of 8, geloof ik.
En wat ik met een legging moet. Ik draag het onder een rokje en niemand die ziet dat het een legging en geen panty is, dus boeit het geen ene fuck dat het er wel een is. Ik vind het lekkerder dan van die kleverige pantysokjes met die vervelende randjes die nooit lekker zitten. Maar ik heb dus van die hele dunne, panty-achtige leggings. Zoals iemand laatst zei "Hee, wat apart, een panty zonder voetjes". :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Panties hebben voetjes en leggings niet. Over het algemeen is de stof van leggings ook dikker dan die van panties. En sommige vrouwen achten het gepast dat een legging als broek ook uitstekend kan, ik geloof niet dat er mensen zijn die zich dat bij panties ook nog eens in hun hoofd halen. |
bij de action.. heel goedkoop, super handig.. vooral onder rokjes met hogere laarzen ofsow *klasgenootje*
|
Ze kosten echt niet minder als gewone panties en ze zijn hetzelfde..
Dus .. koop gewoon panties! bij de h&m moet je opletten.. vriendin van me kocht er laatst 'panties' maar dus zoals ik weet niet meer wie al zei: er zaten geen voetjes aan :D nee vond ze ni erg leuk. ik wel :p |
Ze zijn niet hetzelfde als panties. Ik ben een panty-mongool, die trek ik altijd in 1 dag stuk. Mijn leggings zijn nog altijd heel. Oftewel, stuk steviger.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil gewoon een zwarte voor onder een zwart plooirokje en met witte laarzen (geen puntlaarzen natuurlijk). niks mis mee. |
Citaat:
|
panties zonder voetjes zijn toch gewoon voetloze panties?
leggings zijn dik. |
Citaat:
|
mmm en schijnt die door dan? en is ie erg hoog want ik haat die dingen die tot je voorhoofd komen (n)
|
leggings zijn ieuwie, ook van die panty dingen
en t schijnt dat ik er 1 aan moet met een dansvoorstelling jippie :( mijn mama had er 4 bij de h&m gekocht in geel/blauw/roze maar die is ze kwijt gelukkig |
Citaat:
zelfs v&d verkoopt die nu. |
Citaat:
|
hihihi ik heb net de nieuwste fancy gelezen en daar staat een legging in voor 6,95, een turkooise, dus veel plezier met kopen! (y) :) (y)
|
Citaat:
Ot. In leggings viel ik me altijd een stuk dikker dan in panties, dus ik koop liever panties of van die ophoukousen (hoe heten die dingen?) |
Citaat:
|
my god:|...
|
bij de zeeman voor 5 euro, alleen naden aan de binnekant en hij komt niet hoog.
|
Citaat:
|
Citaat:
aisa :p |
wat leuk
ga ik even in zo'n fancy kijken :D |
Nee, leggings konden, konden toen jaren niet meer, toen ineens weer wel, en nu ECHT niet meer. Tenzij je Patsy of Edina heet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |