![]() |
oosterse stijl
ik heb over een tijdje een feestje met als thema oosters
ik weet al wat ik aandoe ongeveer maar met mijn haren weet ik niks iemand tips??? fotos please!!! en kleding tips met fotos(!) zijn ook welkom!! |
Opsteken, met van die pinnen erin...
*klik* Foute foto, denk de linten en veren even weg. *klik* Maar dit is geloof ik een hij... *klik* Eigenlijk victoriaans, maar het lijkt er wel op. Damn, ik kan geen goede plaatjes vinden van wat ik bedoel... Oh, andere zoekterm. Never mind. :D http://www.cistamps.com/images/oriental.jpg |
ik dacht meteen aan iets van een sluier, of een mooi bandje met een medaillon wel of niet hangend op je voorhoofd?
|
maak een pruik van n00dles.
of steek je haar op met van die stokjes. |
ga als geisha:D
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou een doek om je hele lichaam en hoofd wikkelen. :cool:
|
je hebt oosters en oosters. Verre oosten of midden-oosten?
|
Citaat:
|
Citaat:
heb je ook nog juh |
of het oostblok
|
of oost-vlaanderen, dan kan je verkleed gaan als mij!!
|
Citaat:
oostende amsterdam oost etc. en trouwens, als maar ver genoeg oost gaat kom je vanzelf weer in west |
of als mij.. :rolleyes:
misschien moet je maar gaan als zo'n fruits-kind dan kun je lekker aandoen wat je maar wilt :p KLIK |
op Terschelling hebben ze een dorp dat Oosterend heet en de mensen die daar wonen zijn allemaal boeren dus ga als boer zou ik zo zeggen (y)
|
in plaats van discuseren of het over het verre oosten gaat of over amsterdamwie dacht dat ik als oost amsterdammer wou gaan wist ik het zelf ook wel hoor gewoon een joint in mijn mond en klaar dus geef maar gewoon tips
|
Ik weet iets, ga als Oost Amsterdammer! Hoef je alleen maar een joint in je mond te doen (y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |