![]() |
[spel]Maak deze topic tot een interessant topic en ga niet offtopic van jou onderwerp
:)
|
Goed. Wie bedenkt er een intelligente stelling?
|
Ik snap het niet
|
Dom :)
|
Ik ben beniewd wanneer het slotje komt...
|
Het nederlandselftal is slecht.
|
Citaat:
|
Wie vind dit een kuttopic?
|
De Romeinen hadden goed leger, verdeeld in 3 delen:
Legioenen = bestaande uit Romeinse manschappen. ( 5000 man ) keizer beloofde na 25 jaar nog in dienst…krijgen ze een stuk land en huis. Velen stierven.. Hulptroepen = bestaande uit buitenlandse manschappen. ( Hielpen rome… Schepen = bestaande uit zeevloot voor zeeslagen. Voornamelijk voor verdediging. Ehm.. Wat is de bedoeling? Dat ik nu een eind doorratel over de Romeinen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tenenenene.
|
Elk legioen bestond uit ongeveer 5000 man en het leger had tussen de 25 en 35 legioenen. Zo’n legioen was onderverdeeld in kleinere groepen, de centuriën. De legioenen waren meestal te vinden bij de grens van het Romeinse rijk. De grens moest goed verdedigd worden
De Romeinse burgers waren niet verplicht om in het legioen te gaan. Toch boden veel jonge mannen zich aan. Vooral de arme burgers gingen het leger in, omdat ze goed werden betaald als soldaat. De soldaten droegen: een harnas, beenbeschermers, riem, sandalen, helm en een schild. De wapens die ze bij zich hadden waren: een kort zwaard, dolk, werpspies en lans. (Presentatie computerkunde powerpoint :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
22:00 :eek:
|
Hij houdt het al langer vol dan ik dacht:|
|
heerlijk dat er ook eens een niet spam-topic wordt geopend!
|
ja, geweldig:)
|
wat is de visie van Pibbo met het openen van dit topic???
|
Werkelijk geen flauw idee.
|
wat is jouw visie??
|
Ehm, kijken hoe lang het duurt tot er een slotje komt?
|
in de visie van de topic starter is het geen chatten :)
in de visie van de forum baas is het wel chatten :( conclusie ik stop wel weer :o |
Mja, zo'n topic als dit vráágt erom:o
Waarschuwing gehad?:o |
nee ik ben geen badguy :p
|
Citaat:
|
:)
|
Ga eens snel naar Onzin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |