![]() |
Boeken (ICT) mbo4
nauwelijks gebruikt en dus in uitstekende staat :)
----- ecdl (3.0) box bestaande uit 7 boeken inclusief oefen cd: 1. basis begrippen 2. computer en gebruik en bestanden beheren (windows 95/98) 3. Word 2000 4. Excel 2000 5. Access 2000 6. Powerpoint 2000 7. Outlook Express , Internet explorer 5 box set 15 euro ----- Beheer van Netwerken Windows 2000 (MBO - ICT 3/4, Henk de Haan,Henk van Eijk) ook erg handig voor naslag etc. 15 euro ------ Beheer van Netwerken Windows NT4 2e druk( Henk de Haan,Henk van Eijk) 10 euro ----- Werkveldorientatie (MBO-ICT 3/4 + cd) 15 euro ------- Installatie Software 3/4 (MBO ICT 3/4 ) 15 euro --------- Installatie Hardware 3 (MBO ICT 3/4 ) 15 euro -------- Databases deel 1: de grondbeginselen , D.T.G.P Vogelaar 10 euro --------- Economie op koers Niveau 3/4 Bedrijfsorientatie Organisatie 10 euro --------- Economie op koers Niveau 3/4 BedrijfsOrientatie Arbeid 10 euro ------ Service Desk 4 MBO-ICT Frits Gubbels 10 euro |
Jij ook al je boeken nooit gebruikt voor die gweldige opleiding :|
:p |
Ik heb hetzelfde liggen
Haal maar gratis af :D |
en dit is dus de reden waarom ik de laatste 2 jaar (van de 3 jaar durende opleiding) niet eens de moeite heb genomen om de boeken te kopen....Lang leve de MBO ICT opleidingen! :p
|
:o :p
|
ook ik ben de eigenaar van dit geweldige boekenpakkét:p
Voor een leuk prijsje, nader te onderhandelen, kunt u eventueel mailen naar Sjoerd@iTsolutions.nl :o |
Citaat:
|
:D dit wordt niks ;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |