![]() |
Monitor Compaq presario
Op mijn monitor boven op het beeld scherm is zo een soort dingetje en ik vroeg me dus af waar dat voor is.
hier onder zie je een foto ervan. http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg |
Oh ik ben de tags vergeten ok.
|
Dat is een webcam :)
|
Of een microfoon :) die heb ik daar namelijk
|
Citaat:
Vraag het anders Compaq. :) |
ik weet niet wat het is maar als ik zeg maar ergens gebruik doe waar webcam functie is of een microfoon dan werkt hij niet.
|
moet hij dan niet geinstalleert zijn voordat hij werkt?
|
Het is gewoon een microfoon.
|
Citaat:
En ik denk dat die geinstalleerd moet worden dan ja. Hoe? donno :) stuur es een mailtje naar compaq zou ik zeggen |
Ja je hebt gelijk over dat roze draadje want als ik achter me beeld kijk zie ik een soort dingetje waar een roze draadje hoort.
dan weet ik dat! |
kijkes aan :)
die moet dan in het roze gaatje achter op je PC, en dan zou ik je microfoon weeres proberen. |
Het is een webcam, die alles stiekem opneemt en verstuurd zonder dat jij het door hebt!
|
Citaat:
Nee simpel: zit er een zwarte rechthoekige USB stekker aan, dan is het een webcam. Als er alleen een roze audiostekker (3,5mm minijack) aan zit, dan heb je een uit de kluiten gewassen microfoon, erg trendy. ;) |
Citaat:
|
|
ja zou je denken? ik twijfel toch nog eigelijk
;) |
Op die 2e foto zie je duidelijk dat het een mic is. Die streepjes enzo.
|
Mja op die pic is het duidelijker te zien. Nog steeds een te groot ding naar mijn mening. Kan prima superklein knopje zijn bovenop je monitor. Oh well. :)
|
tja hahha, wat een discussie hier ook :D al 8 posts het antwoord in andere manieren geven :)
|
Oh well :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |