![]() |
sex hebben...
Ik heb 5 maanden met mn vriend. Ik zou best wel sex met hem willen hebben. Hij zou dan mijn eerste zijn. We hebben het erover gehad en hij zei dat hij het best wil maar er nog niet helemaal zeker van is. Dat komt goed uit want ik weet het ook nog niet helemaal zeker.
We zijn het op dit gebied heel erg met elkaar eens. Maar nu is mijn vraag, waarom vinden jongens naar bed gaan met een meisje de 1e keer nou eng of weet ik veel wat waardoor ze er nog niet helemaal klaar voor zijn..?? |
Ik denk dat het belangrijkste is dat je beiden zeker bent dat je het wilt !! Maar ik denk ook dat de eerste keer niet alleen de jongen onzeker is maar jij ook !
Kijk veel raad kan ik je niet echt geven, maar probeer gewoon duidelijk met elkaar te praten, en laat aan elkaarmerken dat je er klaar voor bent of niet !! Doe het op een moment dat je zeker niet gestoord kan worden, en neem alle tijd die he nodig hebt !! En loopt het in het begin niet echt lekker, probeer dan gewoon nog eens! Vergeet geen lieve woordjes, en zo van die dingen, da maakt de sfeer alleen maar beter. Veel plezier !! |
tuurlijk is dat eng
alles is eng voor de eerste keer maar "wat een boer niet kent dat eet ie niet" gaat in dit geval níet op. ;) |
Jongens zijn ook mensen, en ze zijn net zo bang als wij. Om af te gaan omdat ze hem niet overeind kunnen houden, om het juiste gaatje niet te kunnen vinden, om binnen tien tellen zelf klaar te komen, om ons niet klaar te kunnen laten komen, om ons pijn te doen, een hele waslijst.
|
Meisjes zijn vooral bang voor de eerste keer omdat het misschien pijn doet of niet goed lukt, jongens zijn vooral bang omdat ze niet af willen gaan. ;)
|
Helemaal eens met nare man :p
|
Citaat:
Wat Nare man al zijn, hij is waarschijnlijk net zo onzeker als dat jij dat bent, over dingen die evt niet meewerken. Komt allemaal goed :) |
Tuurlijk is 't voor jongens ook eng..
Als 't de eerste keer is weet je toch niet echt wat je moet verwachten.. 't probleem is dat 't lijkt alsof de verwachtingen heel hoog zijn.. Dat alles meteen goed moet en de meest excentrieke standjes.. en dat is natuurlijk allemaal onzin.. De eerste naakt tegen elkaar aanliggen is al geweldig, eerlijk gezegd is dat misschien nog wel het meest intieme en het mooiste.. Maar voor een jongen is het vooral de stress om het allemaal goed te doen.. Hij moet niet te snel komen, zij moet wel komen..'t moet lekker zijn, wat kan wel, wat kan niet.. Oh, man.. als ik terug denk..dat het überhaupt gelukt is.. :bloos: Later gaat 't vanzelf soepeler hoor.. :cool: |
je kan ook proberen eerst gezellig samen te masturberen zonder gelijk sex te hebben (y)
|
dat is toch enger man
gewoon licht uit zoenen beetje wrijven comdoom om veel kusjes, floep tralalalilibambam veel kusjes knuffel knuffel op naar de volgende keer het komt vanzelf wel allemaal goed de volgende keren langzamerhand nieuwe dingetjes doen ach, dit hoeft niemand eigenlijk uit te leggen. |
Citaat:
Maar volgens mij zijn ze vooral bang je pijn te doen. En hij schoof alles op mij af: "jij hebt ervaring, dus jij weet hoe het moet, dus jij zegt mij maar hoe het moet" :nono: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |