![]() |
Mamma mia of Lion King?
Hey, ik mag van mijn ouders naar een musical als ik overga, maar nou moeten we kiezen tussen the lion king en mamma mia. Heeft iemand ze allebei gezien en zo ja welke vond je het leukste? En waarom enzow :)?
|
Lion King duh.
Ik heb geen van beiden gezien, maar mijn vader heeft ze allebei gezien & vond The Lion King beter en voor deze keer vertrouw ik zijn oordeel. Lion King heeft, aan de plaatjes te oordelen, in ieder geval vette kostuums en decors, ziet er wel indrukwekkend uit. Daarbij zitten Scar en die hyena's erin en die zijn teringvet. Beter dan die amuzikale Abbah's. Bahbahbah. |
|
ik heb ze allebei niet gezien...
Maar je moet naar de Lion King gaan! :) (jaaaaa) |
Lion King!
erg mooi! (maar ik heb deze musical wel in new york gezien) maar ik denk dat hij hier hetzelfde is. |
lion king zou ik zeker gaan
dat is veel meer spektakel dan mamma mia. de muziek is er ook prachtig van. download anders wat muziek van abba en the lionking kan je vergelijken wat je het leukste vind. |
Ik zou voor Mamma mia gaan...Lion King vind ik een film...de musical lijkt me niks (mensen verkleed als beesten...mjah, right). Een tv-programma over Mamma mia vond ik btw (y) en wat ik van Lion king gezien heb vond ik niet zo. Maar goed, ik ben naar geen van twee geweest, dus mijn oordeel is alleen gebaseerd op het 'beeld' wat ik er van heb.
|
mamma mia lijkt me zeker ook goed, lijkt me leuker qua muziek.. iets swingender etc..
mja, ik ben voor lion king gegaan.. heb gister besteld, 2kaartjes voor mij en m'n vriendin, lijkt me wel leuk kadootje voor dr verjaardag(ze wou er wel naartoe, maar nooit sereneus overwogen omdat ut te duur was).. dus eens kijken of ze ut leuk vin:P.. die vrouw aan tel zei dat ze door de zaal heen gingen lopen en alles, dus lijkt me wel tofz.. ach, we w88 af :D |
mamma mia.
heb lion king niet gezien.. |
mama mia!!
daar ben ik vandaag geweest was egt leuk:D |
LION KING!! geweldig verhaal en adembenemende decors!!!
|
Mamma Mia is meer gericht op de muziek/zang en Lion King meer op decor.
Misschien is de keuze nu makkelijker? |
mamma mia! ik ben er gisteren naartoe geweest, en het was helemaal geweldig! :D
|
Citaat:
|
The Lion King is zó mooi!! Echt, daar móet je heen!!
|
Citaat:
|
Lion King!
|
licht eraan als je van abba houd dan wordt het mama mia maar als je naar een egt absoluut fantastische musical wil lion king natuurlijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |