![]() |
za. 3 juli @ OJC De Wissel, Mill : Yesterday Now #1
http://www.stabback.com/temp/3juli.jpg
OJC DE WISSEL presents : ZATERDAG 3 JULI Yesterday Now #1 : burning bridges edition BLIND SIGHT locale metal scenestars ! SITE || MP3 BROKEN CIRCLE metallic old school SITE || MP3 MACHINEMADE GOD (D) metalcore from germany SITE || MP3 O HARA melodische hardcore in de stijl van bane / comeback kid uit fryslan ! SITE || MP3 : http://members.chello.nl/j.k.nickolson/files/O'Hara%20-%20worth%20the%20pain.mp3 MY REPLY oldschool hardcore SITE || MP3 DOORS OPEN : 20:00 ROCK : 20:30 DAMAGE : 5 euro ! questions ? yesterdaynow@stabback.com |
(wind)millmosh, misschien wie weet.
|
ik ben bij de justice release show.
|
Wat heeft iedereen tegenwoordig met brandende bruggen.
|
Citaat:
dit is de eerste brandende brug die ik zie hoor |
Voor mij is het ook nieuw, fill me in David ?
|
Mill is gaaf, maar verder doen de bands me weinig..
|
Citaat:
|
tsssssss
|
Het is naast de deur maar eigenlijk ben ik niet hardcore, maar aangezien ik dat mp3tje van o hara wel heel tof vond kom ik misschien wel kijken als ik niets anders te doen heb. Rest van de bands ken ik niet overigens.
|
Check die MP3's dan. Blind Sight is ook niet bepaald hardcore.
O Hara is cool, kom dat zien ! |
Citaat:
|
vette line up zeg.
maar in welke fucking provincie is die shizzle? |
broken circle!
ik vind overigens dat er meer youth-crew shit moet worden gemaakt. |
Citaat:
in de buurt van Langenboom ligt 't. |
Citaat:
|
youthcrew.. ach.. ik ben in ieder geval voor meer oldschool hardcore :) Als het goed is van de zomer :)
En wat deze show betreft. Noord-Brabant dus ja :) Er rijden daar geen treinen, ik weet niet hoe het zit met bussen maar dat kun je ook vast vergeten... carpoolen met die hap ! Maar gewoon komen, coole tent, vette lineup. |
inderdaad geen treinen in de wijde omtrek, bussen zou ik zéker niet vanuit gaan, misschien dat je als je geluk hebt en geen bezwaar hebt tegen enkele keren overstappen (en nog een lege strippenkaart overhebt) er via de bus kunt komen.
er is wel genoeg parkeerplaats overigens en het is niet moeilijk te vinden, dus met de auto of op de fiets, zoals ik (y) |
als je een beetje in de buurt woont -> Taxihopper :) Voor nagenoeg geen geld op mooie tijdstippen opgehaald worden.
|
Citaat:
|
blergh!
|
En up !
|
pim je stinkt
|
hahaha ik weet van wie het komt :)
En ik verwacht jou daar upfront te zien breakdancen.. op die muziek ja. |
ow ja blind sight das toch hiphop
|
ik krijg echt geen genoeg van youthcrew
|
Dan heb je met deze lineup pech. Speelt maar 1 oldschool hardcore band.
|
Speelschema OVB :
20.30u My Reply 21.20u O Hara 22.10u Broken Circle 23.00u MachineMade God 23.45u Blind Sight |
Citaat:
|
Ik dacht dat het sarcastisch was maar had inmiddels door dat niet zo is :)
Anyway, morgen avond ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |