![]() |
Welke shampoo vind jij het fijnst?
Tegenwoordig zijn er tig merken shampoo op de markt. Voor iedere haarsoort heb je weer een andere shampoo en ga zo maar door.
Vink aan welk merk shampoo jij het fijnst vind en zet in je topic wat voor 'soort' shampoo het is (bijv, anti-roos, lang haar, etc.) |
Topic starter begint;)
Ik gebruik zelf meestal Pantène 'glad en zijdezacht'(die groene); shampoo+conditioner 2-in-1 en ik vind hem echt super fijn! Heb trouwens lang, iets golvend stijl haar. |
Huismerk van de Etos (voor geverfd haar). Schuimt heel veel :D en je haar wordt er heeeel zacht van. Gebruikte vroeger altijd Elseve (de rode fles), maar die is niet echt studentvriendelijk :)
|
Fructis, die ruikt zo lekker :p
|
Head & Shoulders, daar gaat m'n haar het lekkerst van ruiken. En ik heb geen last meer van roos, das ook wel beter.
|
Fructis shampoo & Guhl conditioner meestal. Nu toevallig Andrelon shampoo & Guhl conditioner.
('k Heb Fructis gestemd dus :) ) |
dove shampoo :)
|
Andrelon.
|
Anders, nl:...
Zwitsal & Clairol Fructis (heet toch granier?) is niet cool. Daar krjig ik een geirriteerde hoofdhuid van. :| Wondjes en korstjes. (n) |
Groene Guhl.
Houdt mn haar het langste niet-vet :) En mn haar voelt dan ook fijn aan, en is heel vol. |
Gliss Kur, vooral de conditioners
|
Hydra Liss (oid) van Fructis vind ik het fijnst :) en daarna de cremespoeling voor lang haar van Fructis. (y)
|
Shampoo boeit me niet. Meestal hebben we Palmolive (ruikt zo lekker) of Schwarzkopf.
Maar ik MOET Schwarzkopf anti-klit spoeling hebben, anders wordt ik gek :p |
Bij mij werkt Vichy Dercos het beste.
|
Elvive :)
|
Head & Shoulders, die met citroentjes ofzo. Pluist mijn haar niet meer zo, geen last van roos en wordt het niet zo snel vet.
|
dove, fructise en herbel essence
|
Fructis :cool:
|
andrelon zomer shampoo
|
Citaat:
|
Dat ene merk van niveau, kan mn huid goed tegen :cool:
|
Dove, die gebruik ik altijd, momenteel die voor geverfd haar en anders de gewone (blauwe)
|
Ik gebruik meestal Pantène, speciaal voor krullend haar. En dan tegenwoordig de 2 in 1 (omdat mijn haar langer is, en anders niet uit te kammen is).
Al gebruik ik de laatste maanden babyshampoo, omdat ik een hele schale (hoofd)huid heb. En dan babyshampoo van kruidvat eigen merk (ook 2 in 1). |
anders nl: herbal essences
|
Er staat geen Nivea in de poll :nono:
|
anders namelijk: geen voorkeur.
ben ik nou ecxht de enige? |
wij hebben head&shoulders..
|
ik heb altijd andrelon gehad, 2 in 1, fris en mild :)
|
Fructis
Omdat het zo lekker ruikt.maar ik heb nu dreads en die mag ik de eerste 2 maanden niet wassen :| |
Anders; Dermorex (oid, is een medicinale shampoo iig).
Echt een fijne shampoo is het niet, maar aangezien het wel moet ivm eczeem ed, en ik allergisch ben voor veel stoffen die in 'normale' shampoo's verwerkt zitten... |
Ik heb niet echt een voorkeur, ik gebruik meestal palmolive, maar ook wel eens herbal.. of ultra doux van garnier (die voor kindjes, die naar abrikozen ruikt..,wordt mn haar heel zacht van), of pantène (maar die maar heel zelden)
dus anders : namenlijk, allemaal wel eens :) |
Anders. nl weet niet hoe het heet.
Iets van gliss cur kan wel op zich.......wit met goud en roze en ik vind botanic ook wel fijn:) en dan vooral kokos, maar dies van de markt:( |
Elvive Shampoo en Cremespoeling. Ik heb best lang haar en dit merk houdt mijn haar glanzend en gezond :D En het ruikt ook nog lekkerrr :p
|
sunsilk
|
Head & Shoulders
|
Herbal essences Volume shampoo.
Fructis is ook lekker, vooral door de geur :) |
Citaat:
|
Elvive meestal. Soms Head & Shoulders maar dat probeer ik zo min mogelijk te gebruiken. Roos is dan wel weg maar m'n haar is er niet zo gelukkig mee.
Voor Guhl en Gliss Kur ben ik allergisch oid. Ik krijg er in ieder geval heel veel jeuk van. |
fructis, maar ook wel andrelon
|
Guhl camelia olie shampoo + guhl camelia olie conditioner. Het is speciaal voor gekleurd haar en m'n haar word er zacht van en het ruikt lekker.
|
ik gebruik meestal andrelon voor vet haar of normaal haar wat snel vet wordt
maar dat wissel ik af met andere shampoo, omdat het anders minder goed werkt (vind ik dan) |
Andrélon Balans shampoo perzik.
|
Citaat:
|
Mn favo shampoo is toch wel Herbal Essences
Hééééééérlijke geur :D |
Gebruik op het moment Andrelon.
Werkt op zich wel aardig :) |
Fructis, ruikt lekker fris
en btw palmolive heeft toch helemaalk geen shampo´s alleen maar douchegel of heb k wat gemist |
Citaat:
|
Het kan me eigenljik weinig schelen. Meestal koop ik iets van Schwarzkopf, Duitse degelijkheid. :cool:
|
Ik heb niet echt een voorkeur. Als het maar goed schuimt en niet te waterig is :) en niet op dieren getest
|
Andrélon: Fris & Mild met meloen en aloë vera :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |