![]() |
löwländs
nieuw topic, want ja, heb er zin in (y)
|
pffff, nu alweer vol. en t duurt nog twee maanden.
|
nu nog ff mn ouders laten weten datik ga..:(
|
Lågländer!
|
Citaat:
...dr mogen alleen nog wel wat meer punk en metal bandjes bijkomen... |
Herhaling van mijn post:
Ik ga ook, kaartje in het bezit. Alleen 1 probleem. Ik zit, samen met Kasper=EPD, eigenlijk tot die vrijdag in de Ardennen. Nou heeft mijn papa al aangeboden om ons vanuit de Ardennen rechtstreeks naar Lowlands te rijden, waar we dan voor aanvang van het festival aan zouden komen. Maaarrr, dan word het gewoon onmogelijk om nog een plek te vinden die niet in een diepe keul of een greppel is ofzo. Oftewel, ik hoop iemand te vinden die donderdag al gaat en mijn tentje op zou willen zetten :/ (is heel makkelijk hoor). En dan als dank krijg je een zooi bier ofzo, of whisky of wat voor drank jouw voorkeur heeft. En ja, Birthmark, als ik nou twee tentjes voor je heb, zet je ze dan allebei op? Dan is een van de twee voor jou :P |
Citaat:
oh well, te laat sorry sjoerd... |
volgens mij vindt bas Lowlands veel leuker dan Pinkpop :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga ook. Maar ik weet nog steeds niet met wie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kaartje in bezit, en tel de dagen af :o
|
of pukkekpop of lowlands, ik zie wel (y)
|
Citaat:
ga je niet met je vriendje..??? |
ik en mijn vriendin heb kaartje :D :)
|
ik ga ook.
ik geloof dat ik met Lepra 'n grote standplaats ga bouwen. |
Amparanoia
Auf der Maur Bays, The Beef Bloodhoundgang, the Chemical Brothers, The Chris Liebing Danko Jones Darkness, the dEUS Dillinger Escape Plan Distillers, The Dropkick Murphys Electro Côco Eleven Epica Extince Faithless Felix da housecat Flogging Molly Franz Ferdinand Groove Armada Heideroosjes, De Hives, The I am Kloot Jansen, Dolf Jeff Mills Keane Lejo Mintzkov Luna N.E.R.D. Oceansize Offspring, The Okin, Earl Op sterk water Rude Rich and the High Notes Snow Patrol Soulwax Soundtrack of our lives, The Stijn Streets, the Tokyo Ska Paradise Orchestra Van Katoen Veils, the White Stripes, The Within Temptation Yellowcard Zutons, the dat miste ik denk wel dat ik ga als ik iemand mee kan slepen |
ik heb er ook zin in..en kaartje al binnen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn er nog meer leuke-geruchten-die-wel-eens-waar-kunnen-zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze spelen een paar dagen later op een festival in London, dus de kans is er best dat ze ook naar Lowlands komen... |
Citaat:
|
Het klinkt gay. Ontopic: Er moeten maar 'ns wat leuke dingen komen ipv dit geneuzel (n)
|
Citaat:
Dit is de gemiddelde fan. Dus waarschijnlijk een klote band. |
ik heb gelezen dat velvet revolver ook komt
ik weet niet of jullie dat al wisten ofzo |
das wel gaaf (y)
|
Citaat:
Ik ga een kaartje kopen. |
Ik ga ook, weet ook zo ongeveer al wel met wie, dus dat komt wel goed.
Als ik mn stage vergoeding binnenheb ga ik wel een kaartje kopen :). Ja, heb er zin in. De line-up valt een beetje tegen, maar des te meer kans om nieuwe ontdekkingen te doen. En ps, Felix da House Cat is vet :D |
all americn rejects staat op de american pie 3 soundtrack, dus dat geeft wel een goede indicatie van watvoor band t is, denk ik zo
|
:( Basje, je woorden doen me pijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee, ik bleek nog een CD van Thrice te hebben liggen. :cool:
Snow Patrol, Novastar en The Sheer inmiddels ook bevestigd. |
Citaat:
|
Citaat:
ik geef alleen aan dat je poppy punkrock achtig dingetjes van ze kan verwachten |
the VELVET REVOLVER!
|
Vanmorgen bij Giel Beelen:
Velvet Revolver (Guns 'n Roses zonder Axl), The Sheer en Novastar zijn bevestigd voor Lowlands 2004. De organisatie had ook graag The Strokes willen hebben, maar die komen definitief niet. Ze doen slechts twee optredens in Engeland. De samenstellers van het programma hadden dit jaar meer vrijheid in de keuze van de bands, doordat ze op een "betere plek stonden op de internationale kalender". Daarmee wordt bedoeld dat ze niet meer samenvallen met Engelse festivals als Reading en Leeds. Tot slot werd nog gemeld, dat voorverkoop hard gaat en dat twijfelaars bij deze dus gewaarschuwd zijn. http://www.graz.nl/bericht.asp?id=346 |
maakt nie uit ik heb akartje :D
|
Weer zo'n gayband erbij en niet The Strokes ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohjee.. nou dan moeti k dit ook maar eens overleggen.. ach eigenlijk ga ik er wel van uit dat wij gewoon naar lowlands gaan dit jaar.
|
Citaat:
hmm |
ah fokkkk moet ik echt gaan kiezen... ik wil nog ff wachten tot de beastie boys ergens zijn bevestigd :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |