![]() |
zonder..
hey!
ik en mijn vriend doen het sinds kort af en toe zonder condoom.. maar als we klaar zijn en ik ga verzitten of in sta op loopt er kei veel sperma uit..is er iets wat je er tegen kan doen zodat het er niet uitloopt? hoe doen jullie dat? |
Gewoon 'laten lopen'? Of opvangen met een doekje ofzo. Het is doodnormaal dat het er weer uitloopt hoor.
|
op je hoofd gaan staan
|
Kurk klaar leggen
|
uhmm tja, dat is een nadeel aan sex... :rolleyes:
handdoekje erbij ofsow.. |
Niets vreemds aan en gewoon opvangen ofzo.
|
of je moet een condoom gebruiken
btw de ene keer wel en de andere keer geen condoom gebruiken is ook zo :| |
emmer bij de hand houden
|
Citaat:
|
Whahaha! Ik vond die van die kurk wel goed. :D
Tja, ik zou het gewoon laten lopen...but then again, ik heb geen ervaring. Maar dit is wat ik zou doen. |
Waar zou het anders heenmoeten dan weer naar buiten?
|
Citaat:
|
Hehe, als ik geen zin heb in al die rommel vraag ik gewoon of ie op mijn buik wil komen oid of idd een condoom om. Maar meestal niet. Hebben altijd wel handdoek in de buurt liggen, maar ja, daar komt alleen de eerste lading op terecht, als ik dan een uurtje later opsta komt de rest.
|
gewoon even naar de wc lopen ofzo. met een beetje geluk slobbert het er daar pas uit. en anders inderdaad ervoor zorgen dat hij niet in je klaarkomt.
|
Een tampon erin (y)
|
Doekje erbij of handdoek eronder. Even blijven zitten, het loopt er vanzelf wel bijna allemaal uit. De rest word afgebroken door je lichaam binnen 3 tot 5 dagen na de daad.
|
Wc-papier dr tegen aanhouden, net zo lang totdat het niet meer lekt. Als je moet lachen komt het er altijd heel erg uit :eek: En anders voor het zingen de kerk uit als je het lastig vindt.
|
Wij hadden altijd een handdoek bij de hand. Het lag natuurlijk ook aan het tijdstip wanneer we seks hadden. Als het 's middags was, dan ging ik gewoon zitten met een handdoek onder me.. Als het avond was en we daarna gingen slapen ging ik gewoon slapen met een handdoek tussen mn benen om zo maar te zeggen (weet ook niet hoe ik t anders moet uitleggen ;) :p)... En ja, anders buiten je klaarkomen, maar dan heb je ook een plakboel natuurlijk.. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is wel eens irrie inderdaad. Als we gaan slapen daarna doe ik gewoon een handdoek tussen mn benen. En anders ga ik meestal ffies naar de w.c. of spoel ik ff met de douchekop. Het schijnt trouwens wel een aantal uurtjes te duren voordat je helemaal 'uitgelekt' bent. Voel me af en toe net een theezakje :p Maar ja, moet er wat voor over hebben, hihi.
|
Gewoon, zo snel mogelijk naar de wc. Je benen een beetje samenknijpen tot je daar bent wil ook wel eens helpen. Als je dan op het toilet zit komt het meeste er wel uit plonzen. Wat er dan nog over blijft komt gewoon in je ondergoed terecht en dat is geen ramp, want ik neem aan dat die ook gewoon in de wasmachine gaat.
|
Of gewoon een tampon in doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het makkelijkste lijkt me n tampon. Anders moeje weer ff naar de wc, of n handdoek pakke. :s
|
Tissue of sok eronder, naar de wc hobbelen, als je plast dan pers je vanzelf een groot deel van het sperma eruit. Of een tampon.
|
Citaat:
|
Overdrijven is ook een vak...
|
uhm, ik heb t nog nooit mee gemaakt ofzo..maar als ik dit allemaal zo lees krijg ik wel zo idee... :confused: of ik er nog wel zo zin in heb... :( maja zal dr dus allemaal bij horen? :bloos:
|
wij laten het gewoon lopen, na goede sex moet je ff bijkomen in elkaars armen en ja dat beetje sperma dat komt op je dekbed, dat verschoon je gewoon, als jullie elke dag dit doen is het iets ingewikkelder, dan kan je het beste ff wc-papier bij de hand hebben en na de sex ff vegen en door de wc spoelen, tja het is het een of het ander
|
Citaat:
(ik overdrijf :o. In werkelijkheid moet je gewoon even op een handdoek gaan zitten, een beetje persen en je bent van het zaadvocht af. Duurt bij elkaar 1 minuut.) |
Worteltje erin doen, dan ist probleem zo opgelost (y)
|
het makkelijkste lijkt me gwoon zorgen dat ie niet in je komt :p
|
Citaat:
|
sok, boxer, handdoek of t-shirt eronder duwen, snel een huge shirt van mijn vriend aan en naar het toilet hobbelen.
|
Citaat:
|
Ga met je onderlichaam op de rand van het bed liggen en met je hoofd op de grond, dan loopt er niet zo veel uit. (Y)
|
simpelweg zorgen dat er een handdoek naaste het bed ligt... en ff 10 minuutjes wachten met je onderbroek aan doen... :s
|
luiertje om :D
|
of gewoon ff flink met de spieren knijpen en naar de plee rennen natuurlijk
|
Citaat:
|
gewoon zorgen dat je wasmand naast je bed staat, dan is er opvangmateriaal genoeg!
|
Citaat:
Maar een tampon is klote en dan moet je die er eerst moeilijk in gaan doen terwijl alles lekker opgezwollen is en dan een tijdje later moet je m weer niet vergeten eruit te halen... Een beetje wcpapier en alles is klaar. Lijkt me makkelijker. |
Ik snap de zogenaamde negativiteit van die troep niet hoor. Lekker juist. En ja, handoekje. Ik moet toch sowieso altijd eventjes gaan plassen anders krijg ik blaasontsteking. Ik doe meestal dus gewoon even mn onderbroek weer aan (die moet toch in de was) en die vangt dan een zooitje op, de rest eruit in de wc en met wc papier opvangen en dan is het leeg zat.
|
Wij zeggen altijd: "zeg poes, verhaar jij? ". (Moeten ze maar niet perse in de slaapkamer willen. Zodra we klaar zijn komen er twaalf poten over ons heen denderen, dan zijn ze boos dat we ze al die tijd geen aandacht hebben gegeven.)
|
Citaat:
|
Tsja wij blijven normaal nog ff liggen lekker knuffelen enzo. Gewoon een handdoek eronder en dan loopt het er wel uit, geen probleem. En als we geen tijd hebben dan doet m'n vriendin gewoon ff een tampon in dat werkt ook.
|
Hm wij blijven ook gewoon even tegen elkaar aan liggen. Vaak ga ik daarna naar de wc omdat dat toch fijner voelt voor mezelf. Maar eigenlijk maken we daar niet zo'n probleem van...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |