![]() |
EO-jongerendag.
Gaat daar nog iemand heen? :cool:
Ik wel!! :o |
Ik niet.
|
wat speelt er :D
|
ik gelukkig niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rokje gaat, geloof ik
|
EO - jongerendag
het kuiste event van het jaar! en wat een troep |
kan je er überhaupt wel een pilsje heffen?
|
:evil:
|
Citaat:
|
nee man !! tsss
ow je vroeg gaat er nog iemand heen...nou hier heb je je antwoord: ja er gaan vast mensen heen. |
pff rokje gaat idd ja , ze vroeg al aan mij of ik mee wou (n)
|
|
Citaat:
|
daar mòet ik een keer heen :d
|
Shit wat een verschrikkelijke flauwe reacties af en toe.
Alleen maar gaaf toch dat er zoiets is als je gelovig bent :). Ik ben niet echt religieus dus is voor mij niet echt "the place to be" maar zal weleens polsen voor je bij wat mensen. |
dat ze maar eens christelijke bands als Underoath, extol, demon hunter, further seems forever etc. neerzetten.. dan ga ik wel hehe :)
|
underoath?
is dat ccchristelijk snel verwijderen dan maar Ik wil er geeneens heen word ruzie. |
wanneer?
|
:evil: 666 satan \m/ :evil:
|
Citaat:
Waarom gaat ze eigenlijk?? Je hebt daar heus geen elektroclash :D |
het is wel de bedoeling om meer informatie te geven dan "komen jullie ook"
line-up bijvoorbeeld plek entreeprijs andere noemenswaardige feiten. staat trouwens ook in het beleid |
is het niet gratis?
oh en komt bertje nog??? |
het schijnt allemaal wel mee te vallen met die gelovigen enzo, dr komen ook veel normale mensen ;)
ik zou dr wel eens keer heen willen gaan gewoon om te kijken hoe 't is.. maar dan moeten ze eerst die kloteline-ups veranderen, en die persentatordud wegschuppen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
:|
gaaf gelovigen afkraken!! :s en waarom zijn we niet "normaal" dan? leuke reacties gehad hoor, jullie zijn erg volwassen bezig, ga zo door met mensen die "anders" zijn afkraken, dan kom je heel ver! (n) Het was alleen een vraagje,, en dan krijg ik zulke reactie's erg laag :( |
maar is er nou wel of niet bier te krijgen??
|
Citaat:
nu stel ik voor om een nieuw topic te beginnen en dan alle relevante informatie daarin geeft dan zal ik proberen het in toom te houden en misschien denken er wel een paar dat het een leuk festival is en gaan ze er ook naartoe maar op dit moment sluit ik deze |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |