![]() |
er komt steeds een vage jongen/man langsfietsen...
...dan gaat hij richting stad, kijkt heeeel erg om naar ons (mn zus dus :P), fietst 10 meter, draait om, fietst weer richting ons huis, stopt voor ons huis, kijkt, draait om en fietst weer weg.
Dit gebeurd zo ongeveer elke dag. Wat is nou echt een leuke en gevatte opmerking om te maken? |
als je me wilt stalken, mag je ook gewoon om mn telefoonnummer vragen.
|
'zeg als je alleen maar wilt kijken, blijf dan gewoon stil staan, en als je proberen wilt, dan mot je bij mijn pooier wezen'
|
"zal ik een tuinstoel met een verrekijker voor je neerzetten?"
|
hmz...k weet geen opmerking, maar je zou een verkeersbord neer kunnen zetten met verboden te keren erop
|
kan je het huis aan de overkant niet kopen?
|
Citaat:
|
Als-ie aan komt fietsen:
"Ja, ik ben thuis. Eng hè?" :D |
Citaat:
|
Hehehehe dat had m'n moeder ook toen ze jong was. Gore stalkers. Ik zou trouwens zeggen dat ie op moest rotten.
|
Citaat:
maar wel duur want er woont een tegenover je :p |
Vanachter een struikje of een half geopende deur:"Pappa, pappa, daar is die engerd weer! Snel, snel!"
|
of gewoon zo als hij weer komt:
hier een paar van http://alumnus.caltech.edu/~pamlogan...ry/mastiff.gif |
Schiet hem dood!
|
Citaat:
|
Hoi, ik ben duifeltje, ken ik jou niet ergens van?
|
Citaat:
|
Bind 'm vast aan een lantarenpaal.
|
Citaat:
|
Afmaken.
|
misschien vind hij haar gewoon leuk ? :|
|
Citaat:
On topic: geen idee, beter laat je dat soort figuren met rust. |
verkleed je als een duifel
|
Doe de deur open en zeg: goeie middag aardige meneer, wilt u een kop koffie....of liever een kind dat u ken neuken, vuile pedofiel :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoepel eens op.
|
All your base are belong to us
|
heel hard schreeuwen :
BEU- SICH - EM HOO - LI - GANS !!! |
"Wilt u zich eens snel uit de voeten maken, waarde heer?"
Ziezo, dat zal hem leren. |
Elke keer als hij langskomt heel duidelijk en opvallend in een notitieboekje gaan zitten krabbelen. Wordt ie helemaal gek van nieuwsgierigheid (y)
|
Achterhem aan rennen
|
Citaat:
|
Een bord maken met 'hoi' erop
|
toe maar
|
Wachten tot hij weer langs komt fietsen, en als hij dan langsfietst, achter hem aanrennen en keihard gaan schreeuwen en/of dierengeluiden maken.
Hij komt gegarandeerd nooit meer. |
vind je het vreemd met zo'n sig?
|
"Ik wil best met je neuken hoor, maar ik ben nymfomane, dus weet waar je aan begint"
Succes gegarandeerd (y) |
*´je bent wel stevig de weg kwijt he?´
* je kunt een stok tussen zijn voorwiel porren * pak je fiets, fiets met em mee en schreeuw ´Ik ga harder! Ik win Ik win!´ * leen de aggressieve hond van de buren * ´wat is er knulletje, ben je je mama kwijt?´ |
Terugstalken.
|
Citaat:
|
Even een duistere reactie:
Doe wat ze bij de bedrijfarts op mijn vader's werk doen: Niets zeggen, maar een mes neerleggen of geven. |
(met notitieboekje in de hand?)
He, was het nou de 6e of de 7e keer dat u langskwam vandaag? K kant niet helemaal meer bijhouden... |
Als ie terugkomt, mangrote spiegels tegen het raam zetten.
|
Citaat:
|
"Neuken?".
|
biertje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |