![]() |
hoe heet dat nieuwe gedoe met die touwtjes?
Ik hoor allemaal mensen over een nieuwe rage. Scoobidoo-en ofzo?? :s
Hoe heet dat nou precies en wat is de website daarvan? |
welke touwtjes?
beetje onduidelijk :s |
heb ik wat gemist?
|
Ja, scoobidoo-en. Deden wij ook al op de basisschool :nono: Ik niet, trouwens, want ik kon het nie.
|
hoe gaat het spelletje
|
Tis geen spelletje.
|
wat dan?
|
Uhm, je hebt een stuk of 2/3/4/5 touwtjes van plastic en die "vouw" je in elkaar en dan krijg je sleutelhangers, enzo. :D
|
Dit is de website: http://www.yoarra.nl/
Best grappig |
aha, ik ken dan wel mensen die gescoobidoode sleutelhangers hebben.
|
wurgen?
|
scoebidoe ofzo, je schrijft het in ieder geval niet zoals je het zo schrijven :p
|
Verschrikkelijk. Hier lopen ook 16-jarigen met zulke dingen aan hun tas rond. :|
Hoe diep kan je zinken? :P |
Citaat:
|
volgens mij schrijf je het scoubidou :o
|
Citaat:
|
ik heb ook nog ergens zo'n scooby doo touwtje liggen.
By the way: tis nog een behoorlijk kutwerk om al die knoopjes te krijgen |
scooby doo is toch ook een film?
|
'k Heb dr nog nooit van gehoord.. volgens mij ook nog nooit gezien.
|
Dat heet inderdaad Scoobidoo'en ofzoiets en echt iedereen hier op school loopt er mee. Zijn er zelfs uit de klas gezet omdat ze telkens die dingen zaten te maken. Daar begin ik dus niet aan (n)
|
Van de zomer deden wij dat, helemaal leuk enzo. Maar ja, toen kwam ik thuis en toen vond ik dr niks meer aan. Het zal het vakantiegevoel wel zijn geweest...
|
Jaah vroeger deed ik dat ook :)
Nu zijn m'n vingers te dik. |
tja ik ken ook wel mensen die het doen... vind het nogal dom.... Zelfs men kids op scouting willen het opeens leren knopen en op verschillende manieren terwijl ik knopen haat (we doen het dus ook nooit want het hele leidingteam haat het)
best nutteloze post dit maar ja... |
Ik deed dat natuurlijk op de kleuterschool al :rolleyes:
|
ik noem dat vlechten, maarja.
|
Geef mij toch maar een pianosnaar, veel handiger :evil:
|
Zoiets hoorde ik al van een meisje...
|
Citaat:
Voor optimaal knoopplezier , adviseren wij u uitsluitend kwaliteitsproducten te gebruiken. Jeezus wat klinkt dat lame. |
Mn zusje heeft mooi wel 20 euri verdiend met koninginnedag door die dingen te verkopen
knopen duurt ook niet zo lang als je er handig in bent, ik doe 1 een zo'n ding in 5 minuten (daarom moest ik mn zusje helpen met dingen knopen :() |
Citaat:
|
Ik maakte vroeger op de basisschool ook altijd van die dingen, maar toen wel met gewone draadjes en niet van plastic.
|
Citaat:
|
Oh, heet dat zo? :)
Ik heb laatst zo'n dingetje van mijn nichtje gehad. :cool: |
Mijn broertje heeft er één voor me gemaakt met groen en rood, het hangt nu aan mijn mes. (y)
|
Ik vroeg me ook al af wat dat nou precies was, ik zag opeens heel veel mensen op school met van die geknoopte sleutelhangers.
|
Mijn zusje doet dat ook. :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |