![]() |
Mensen die zeggen dat ze dood willen...
.. wat doe je ermee?? :D
dit gaat over mensen die in hun msnnaam zetten dat ze dood willen neem jij ze serieus? block je de persoon in kwestie? ik weet eigenlijk niet of dit topic op deze wijze enige discussiewaarde heeft.. maar elders scheen iedereen commentaar te hebben op mijn manier van handelen. En anders gooi er maar een slotje op :D |
Ik zou het niet weten, want ik heb geen mensen in mijn msnlijst die dood willen.
|
Ik zeg ze dat ik ze maar vast verwijder en block ze dan.
|
ik blok ze dan, maar nog nooit heeft iemand dat in zijn nam gezet
|
ik heb niemand in m'n lijst staan die dat heeft maar
natuurlijk neem ik zo iemand serieus en die block ik dus juist niet |
Ik wil ook weleens dood, dus ik laat ze lekker (y)
|
Hangt er van af wie het is...
|
ja dat dacht ik dus ook
gewoon blocken (uitzonderingen daar gelaten) maar op psycho werd ik gelijk verweten ngeen goede vriendin te zijn en niet verder te kijken dan mijn neus lang is bla bla :D |
Ik moet nog uit zien te vinden wat ik ermee aanmoet. Geef je teveel aandacht is het voor jezelf niet uit te houden, neem je een beetje afstand ben je een rotvriendin, wat moet je dan? :confused:
Maar in m'n msnlijstje heb ik geen mensen die dood willen |
Citaat:
|
Gewoon blokken. Niks geen depri-gezeik aan mijn hoofd. Kom nou. :rolleyes: ;)
|
Als ze het in hun MSN-naam zetten zijn ze zo kansloos dat ze niet anders verdienen dan een pijnlijke, langzame dood.
|
Citaat:
|
Ligt eraan of ik met die persoon praat en hoe serieus die persoon is met zijn of haar MSN-naam.
Als het echt een serieus geval is, praat ik op die persoon in om te stimuleren om het niet te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zou je ze blocken? ik bedoel, of het is een grap en dan moet je maar leven leven met hun humor, of ze zijn op zo'n manier depressief dat ze je hulp nodig hebben en dan beginnen ze wel tegen jou te praten dus voor die tijd komt hoef je ook niet te blocken
|
Bedoel je niet dat je hem geen langzame en pijnlijke dood toewenst maar hem een snelle gunt? :D
|
ligt eraan wie 't zegt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb vannacht nauwelijks geslapen man. |
Dit zijn mensen met maar één probleem: een chronisch aandachttekort. Ik ken genoeg van zulke mensen, en het enige wat ze willen is aandacht.
Als iemand echt dood wil zal hij/zij het normaal gesproken echt niet van te voren bekend maken ofzo. Vaak zijn dit wannabe (met alle respect :p ) gothict en dergelijk, die met zulke acties hun gothic karakter nog eens extra willen benadrukken...Kansloos dus. |
Die heb ik niet in mijn lijst. :)
|
Blokken, ik heb geen behoefte aan depressief gezeik van iemand die ik niet ken:)
Tenzij het een goede vriend is, dan liggen de zaken anders. |
Citaat:
|
weet het niet, ik heb geen gothics en alto's in me msn
|
Ik zou toch wel nieuwschierig zijn naar hoe ze het van plan zijn aan te pakken... Ffkes vragen naar de details enzo.
En blocken lijkt me vrij onnodig omdat ze zelf waarschijnlijk toch niet meer online zullen komen, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk eerder dat die mensen heel eenzaam zijn...en schreeuwen om aandacht,...
Zich heel erg klote voelen door een één of andere reden..! want ja,..als je je goed voelt,.dan ga je dat natuurlijk niet in je naam zetten,..dus er zal vast wel iets mis zijn,..en ik denk dat je die persoon best wel mag helpen om er mee te praten ofzow,..(als die gene dat wilt) |
one night stand
|
boefje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik trek een zak over m'n kop, dan val ik tenminste niet op.
|
Citaat:
|
tja ik zou vriendelijk informeren of ik kon helpen met hun doodswens, zo niet dan blok ik ze
|
Citaat:
|
Ik zou zeer geïnteresseerd worden. :o
|
- nooit blokeren
- altijd wel ernaar vragen wat de reden is, en als degene er niet over wil praten accepteer ik dat wel. Als ze m'n hulp nodig hebben, komen ze altijd wel bij me. ps: heb ik zo vaak gehad, meestal willen ze alleen maar iemand die naar hen luisterd en hen begrijpt, dat is meestal al genoeg Sommige zeggen het ook voor de grap, maar dat merk ik al snel genoeg, als ik hen ook in het echt ken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |