![]() |
aantal views tonen
Naar aanleiding van deze post waar niemand nog op heeft gereageerd, leek het me handig om naast de titel van een post, ook het aantal views te kunnen zien. Zouden de en de forummeesters en -leden dat misschien eens in overweging willen nemen?
|
Is al vaker in overweging genomen. Meerdere keren zelfs. Conclusie: overbodige functie die onnodig veel processorkracht vreet.
|
Jon heeft dit er 'profesioneel' iotgesloopt..
Zoals hij dat een tijdje geleden noemde :p Maar ik denk dat die functie er best weer in kan, Jon zei tijdje geleden over bb-code iets dat die ene query niet uitmaakt, dan kun je dit er ook wel weer erin zetten.. Het kost alleen ruimte... |
lijkt me beetje nutteloos, zeker op fora als DK en Onzin
ik bedoel, wat heb je eraan? je ziet dat meer mensen je topic bekijken dan dat er in gepost hebben, daar heb je m.i. niet zoveel aan? |
Citaat:
Dat was ik, verkeerde username :p |
het lijkt me juist een leuke optie
mischien heeft het niet veel nut maar het tonen van het aantal posts in een topic heeft dat ook nie echt |
Citaat:
|
Citaat:
|
+ je krijgt frusti berichten:
"waat? al 300 views en pas 1reply. hoe zit dat ??? blablabla" 'post nouhouuuu' blu. en op bepaalde fora zijn ze daar weer erg happig op. |
En je krijgt refresh wedstrijden...
|
Citaat:
|
In bovenstaande reacties wordt gezegd hoe de mensen zullen reageren maar op andere fora met view optie komt zoiet helemaal niet voor.
|
Citaat:
stukkie java code ofzo .. lijkt me niet zo'n heel groot probleem |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De serverload is niet het grootste probleem. De overbodigheid wel. In al die jaren dat ik hier forum heb ik nog nóóit een view optie gemist, en kennelijk velen met mij. :) |
Citaat:
nu ja databases is niet mijn sterkste kant .. ik ben meer van de (3D) graphics :) |
Citaat:
Voor bekeken posts ligt het in ide zin anders dat het de toebvoeging van een optie inhoudt waarvoor ik nog geen enkel argument heb gezien (behalve: "de anderen doen het ook". Ik ga ervan uit dat ik die niet hoef te ontkrachten.) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |