![]() |
aids-vraagje
hey
ik vroeg me eigenlijk af hoe groot de kans op HIV is bij mij. situatieschets: -ontmaagd door een jongen die zelf ook nog maagd was. altijd met condoom gevreeën -daarna relatie van 2.5 jaar, waarin ik sex gehad heb met hem na 5 maand. hij was nog maagd. ongeveer anderhalf jaar gevreeën met condoom, daarna zonder. laatste keer sex met hem in februari (2004) -nieuw vriendje sinds 3 maand, die voor mij 1 meisje ontmaagd heeft en altijd met haar gevreeën met condoom. nu heb ik dus bijna 3 maanden sex met deze jongen, altijd met condoom gedaan, behalve de laatste keer. grtz.. |
tsjee, volgens mij is de kans klein, maar voor de zekerheid altijd een condoom gebruiken, en als je zonder wilt kun je ,je voor de zekerheid, en ook je vriend, even laten checken, hoef je ook niet meer te dubben.
liefs T.S by the way, je kunt ook hiv krijgen door orale sex, dus die mogelijkheid is er wel! |
ik dub er niet echt over..ik vroeg me eigenlijk gewoon af hoe groot de kans zou zijn, aangezien mn 2 vriendjes zelf nog maagd waren, en mn vriend nu met 1 meisje sex heeft gehad, beiden maagd...
blijft die kans dan niet gelijk bij orale sex? ze hebben dat alle3 met niemand eerder gehad.. bedankt om te reageren ;) |
Ik weet niet waar jij risico op aids ziet bij jou, eigenlijk.
|
Als je onveilig seks hebt met iemand die hiv heeft heb je 3% kans op hiv, afhankelijk van het type seks.
Als je even het persentage hetromensen met hiv in de juiste leefdtijdscatogorie opzoekt kun je berekenen hoe groot de kans is dat je hiv hebt. Het percentage over de hele bevolking is 0,19% in 1999. Maar dit percentage voor hetro mannen in de leeftijdsgroep rond de 18 die nog maar een keer seks hebben gehad is veel veel kleiner. Ik bereken de kans op 0,0000059%. Maar ik vind dit nogal een stomme vraag. |
ok dan, excuseert u mij
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |