![]() |
Star Wars : Attack of the clones
Dit is wel bizar en misschien wel typerend.
De film is al te downloaden op t net (geen warez topic). Star.Wars.Episode.II.Attack.Of.The.Clones.TS-FTF : de release. Ik vind het wel een beetje dom hoor, zo verpest je de premiere voor jezelf en andere, nu krijg je vast al veel spoilers te horen.. |
Ieder voor zich.... en God voor ons allen....
|
Ik ben ook niet echt voorstander, een weekje eerder of later maakt niet echt uit. (spiderman was uitzondering, die was oorspronkelijk gepland om deze maand in NL uit te komen en dat hebben ze een maand verlaat(vanwege epII?) en tja, vonnik een lulstreek en 'k kon niet meer wachten).
Anyhoo, spoilers en al kom je zowiezo al tegen, d'r zijn volgens miij al een paar honderd mensen die 'm gezien hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
USA 16mei ;)
|
|
|
Citaat:
|
Citaat:
ding is al op internet :rolleyes: |
Citaat:
officiele release is 16 mei... en niet eerder... er kunnen wel wat mensen zijn die em eerder gezien hebben bij een illegale voorstelling dna...of een speciale preview |
Citaat:
Daar heeft een of andere mogool gedacht, ik ben stoer als ik t film. Wat je er aan hebt, al die moeite voor een kut kwaliliteit film. Leve de SVCD. oops |
Nou ik ga gewoon genieten van de premiere op 16 mei (THANK GOD DAT IK KAARTJES HEB!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De wereldpremiere is op 16 Mei in Brussel!!
Raar he zo'n amerikaanse film in wereldpremiere hier in dit boerenlandje belgie. tja we mogen ook eens eerste zijn he Nederland is al altijd voor op films. nu zijn wij voor op de rest van de wereld :p |
Citaat:
|
We hebben ook een middernacht voorstelling in elke kinepolis cinema in belgie :p
|
al die premieres, oh oh.
Ik kan hem nu al kijken als ik wil :P moehahaha :D maar zo dom zijn we natuurlijk niet ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |