![]() |
ooohh ik wil graag dat radiohead tshirt...
wat is een redelijk bod? |
Tool Lateralus lonsleeve... welke maat is die? en wat zou je er ongeveer voor willen hebben? :)
|
Alle shirts zijn maat XL, behalve de verklaring die ik bij de Radiohead shirt had gegeven.
En over de prijs, bied mij maar iets aan. Ik vraag er natuurlijk geen nieuwprijs voor terug. |
10,- voor dat radiohead shirt
|
hoeveel kleiner valt dat radiohead shirt dan?
|
Citaat:
|
als funest er van af gaat zien ,wil ik em
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, 10 euro goed?
|
Als niemand anders meer bied is 10 euro goed.
|
ik ga niet hoger bieden
|
Tool, Pillhead T-shirt.
10 Euro |
€10 voor die Pantera, mits in goeie staat natuurlijk. Maar daar ga ik wel van uit :)
|
Tool, Twins Longsleeve
voor 10 eurotjes? |
Mudvayne tshirt, 7 eurootjes?
|
Tool 15€?
|
Citaat:
Alles wat mij is aangeboden voor de shirts neem ik aan als verkoopprijs tenzij er meer word aangeboden. Morgenavond sluit ik de "veiling" en verkoop ik ze aan de hoogstbiedende koper. |
Even op een rij:
Funest - Radiohead - 10,- ALX - Tool Pillhead - 10,- Master Of Puppets - Pantera - 10,- Tumor - Tool Twins - 10,- TommyTheCat - Mudvayne - 7,- Ozark Henry - (???) Tool - 15,- |
vette shit
|
Murder Dolls 7 euro??
|
Jammer dat die Radiohead geen girlie is :(
|
Funest - Radiohead - 10,-
ALX - Tool Pillhead - 10,- Master Of Puppets - Pantera - 10,- Tumor - Tool Twins - 10,- TommyTheCat - Mudvayne - 7,- Ozark Henry - (???) Tool - 15,- weirdone666 - Murderdolls - 7,- Ik stuur jullie allemaal een pm. |
PM's zijn allemaal verstuurd.
Morgen ben ik tot 's avonds laat niet bereikbaar, dus als je niet meteen een reactie krijgt dan weet je het vast en hoef je je geen zorgen te maken. :) |
is radiohead tshirt al weg ? :(
|
hehe, waarom zou die van de murderdolls toch nooit gedragen zijn.. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |