![]() |
pm-box groter?
is het niet mogelijk meerdere pm's op te slaan?
|
Nee, er is niet voor niets een grens gesteld huh :p
|
Citaat:
|
hoeveel kun je er eigenlijk opslaan? meer dan 100 denk ik..kun je er vast wel een paar van weggooien, toch? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou je in hemelsnaam 250 pms willen bewaren? Desnoods sla je het op een Word-bestand ofzo..
|
Ik ben er ook wel een groot voorstander van, en Jetteke ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is natuurlijk wel vrij eenvoudig te maken, dat je al je PM's gewoon in text ziet op je scherm. Zal 'ns kieken.
|
normaal kun er maar 5 van dingen er in bij mij en dan is mijn box weer vol(n) ik snap er niets van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje gezeur dit. Als je de limiet van 250 naar 500 verhoogt, of van 500 naar 1000, dat maakt niks uit. Het gaat altijd om die laatste paar PM's.
Het gaat bij die inbox hetzelfde als bij een harde schijf: ook al heb je een schijf van 400 GB, je bent altijd aan het worstelen met de laatste paar honderd MB. M.a.w. gewoon regelmatig(er) je in- en outbox legen. |
Het kan wel groter, PM's worden toch niet verwijderd, alleen invisinle gemaakt volgens mij.
Maar ik 250 meer dan groot zat, het is ook niet de bedoeling dat je alles gaat bewaren... |
Ik leg vaak alleen steeds m'n outbox en de pm's van "er is een reactie in het fotoboek". Als de inbox vol is ga ik de oudste wissen. Waarom zou je er meer willen hebben? 250 is echt wel genoeg, en de belangrijke bewaar je gewoon. Kan me niet voorstellen dat je ze allemaal wil bewaren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je denkt dat ik kan helpen wil ik trouwens wel kijken hoor.. (als 't php is..) en mijn wget-methode? dus gewoon de hele html-pagina's neerladen en opslaan? :o |
Citaat:
En anders is er nog Manuzhai ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2. jah klopt.. ik weet ook niet hoeveel je met die methode (dus niet per se met wget zelf) nog aan belasting kunt besparen.. 3. of jij... ;) :p |
Nou vraag ik me af waarom je meer dan 250 PM-tjes zou willen bewaren... en mss nog belangrijker... of je uberhaupt nog iets met dei oude PM-tjes doet...
Ik zou eerder zeggen maak een extra folder waar men 50 PM-tjes permanent kan bewaren (mss iets meer) en zorg er verder voor dat elk verzonden/ontvangen PM-tje na een bepaalde periode automatisch wordt verwijderd... |
Het zou op zich wel fijn zijn als je wat eerder gewaarschuwd zou worden. Beetje klote als je een tijdje niet online bent en opeens 5 mailtjes hebt dat je PM-box vol is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als je ze toch wilt houden, maak je toch een directory aan in je documenten genaamd PM, dan doe je ctrl+a, ctrl+c en dan ctrl+v. Nog ff eronder zetten van wie en eventueel wanneer het is? :confused:
|
Citaat:
Of bedoel je wat anders dan ik? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak altijd maar screenshots van de PM's die ik ga wissen, want het exporteren naar een tekstbestand haalt het gevoel uit het bericht.
|
hoe kan het dat ik er 255 in heb zitten?
|
mischien is die grens wel gesteld ivm server load zodat het forum niet onnodig langzaam word ofzo, :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |