![]() |
gelul op t.v.
Vinden jullie ook dat er zoveel gelult wordt op t.v.? Er wordt over vanalles en nog wat gepraat, gekletst, gezwetst en gezeurd maar eigenlijk ben ik van mening dat de meeste mensen maar een beetje de tijd vol lullen door veel moeilijke woorden en uitdrukkingen te gebruiken.
|
Zoals Loesje zegt: Hij die onduidelijke taal uitbrengt heeft macht.
|
TV bestaat voor 90% dom gelul. En dat jij het taalgebruik van GTST al moeilijk vind is toch echt een probleem van jouzelf.
|
Niemand verplicht om je televisie te kijken.
Ga de dikke van dale lezen ofzo. Daar staan woorden met inhoud in! ;) |
Citaat:
(misshcien ligt het daaraan :P) |
daarom zit er ook een aan/uit knop op zo'n ding, dan heb je er geen last van (y)
|
Citaat:
beetje hetzelfde als naar griekenland gaan in de zomer en dan zeuren dat t zo warm is... |
Ach, zoekt, en gij zult goede programma's vinden. Barend en Van Dorp vind ik trouwens wel het ergst op lul-uit-je-nekgebied.
|
Mja, er wordt gewoon veel geluld op TV en vooral op de Nederlandse TV. Heb ooit eens een artikel gelezen waar de Belgen over de Nederlanders praten. Daarin hebben ze gezegd: "Nederland gaat ten onder aan gezeur en gelul" en nu kun je wel hierom lachen, maar tis misschien wel zo.
|
Persoonlijk zou ik wat meer intellectuele praatprogramma's wel op prijs stellen. Op dit moment is de spoeling nogal dun. Helaas leveren dat soort programma's doorgaans lage kijkcijfers op, dus het is wellicht ijdele hoop dat dit ooit gaat veranderen.
|
iedereen is tegenwoordig wel ergens deskundig in, of is het andersom, is voor elk onderwerp wel een deskundige?
Ik vind het soms ook wel een beetje te ver gaan, zeker met sportprogramma's, met doet er alles aan om maar een beetje kijkers te trekken. SBS haalt René Froger, RTL Ajren Erkel en de NOS is slim en heeft de wedstrijden. Froger en Erkel hebben totaal geen toegevoegde waarde net als het gros van de analitici. Altijd alleen maar betweterig gelul en analyses die mijn moeder nog kan maken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |