![]() |
[tekening] Mike Shinoda
http://mpg.cc/yfkjeeee/aangekloot_large.jpg
ik heb een tekening ietsje bewerkt met paintshop pro, ik heb nog nooit eerder met paintshop gewerkt, maar goed, ik ben van alles aan het uitproberen nu.. en nu wil ik graag jullie mening :) wat kan er beter? |
ik vind het wel stoer zo... is dat niet die gast van LP?
|
jazeker :)
|
Ik vind het wel okee zo.
|
Citaat:
|
Ik ken dat hele ventje niet, maar het ziet er goed uit. Ook de kleurcombinatie is mooi.
|
Ik wil origineel ook zien denk ik:o
|
Jah leuk gedaan(Y)
|
mooi
|
misschien een stomme vraag, maar hoe krijg je fotoshop? vind het namelijk echt leuk als je foto's zo kan bewerken..
|
Citaat:
kind kan de was doen :) |
waarom staat mypicgallery.com © er eigenlijk onder?
|
Citaat:
|
Heel erg gaaf, niets meer aan veranderen (y). Vooral de expressie op zijn gezicht en de kleurencombinatie is leuk vind ik. Alleen (en dit is vast een hele stomme vraag), wat is dat 'dubbele driehoekje' rechtsboven zijn onderarm? Is dat het shirt, of een merkje? (niet dat het er iets toe doet, maar ik was gewoon benieuwd ;)).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt een goed gevoel voor kleur
die LP gozer is goed gelukt, alleen zn arm met hand op zn schouder rustend vind ik ietswat statisch. hij 'hangt' niet echt lekker.. |
Heuj maareeh, als je nou dat photoshop download heh, dan staat er dat je dat maar 30 dagen kunt gebruiken, das wel btje kut, niet dan??
Ontopic: MOOI! :eek: (y) |
GEWELDIG! vent is kut! ;) maar tekening nie!
|
ik vind hem mooi!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |