![]() |
[lyrics] gewoon wat emoties :)
heb deze lyrics geschreven, niet echt doordacht, gewoon in korte tijd m'n gevoelens laten gaan. Laat me weten wat je ervan vindt..
Een donker gevoel benadert me zachtjes Even verslap ik en dan pakt het me hard vast Ik hou m'n hart vast, want de angst is gekomen M'n dromen nu waarheid, gevaarlijk geslopen Angst voor eenzaamheid, om verlaten te worden Ik heb aandacht nodig, om me gelaten te storten in de wir war van het leven en me staande te houden in deze boze wereld en m'n maten te vertrouwen Ik kan het niet en bouw een stevig pantser op Een muur om me heen, ik kan geen kant meer op Niemand bereikt me, ik sta er alleen voor Vrienden genoeg, maar er dringt er niet 1 door Ik ben bang, heb die angst en verlang naar warmte Sterke armen, die me wEl kunnen verwarmen Want al lijk ik verzekerd van een gelukkig leven Ik ben onzeker en zeker wat betreft dit gezever Want het wordt toch niet serieus genomen Ik verloochen m'n dromen, de angst is tOch gekomen Ik ben bang voor het leven en bang voor de dood Bang voor alleen zijn, bang voor de waarheid ontbloot Bang voor elke keuze die ik zelf moet maken Denk na over de toekomst en die shit kan me raken het voelt gevaarlijk. Nog niet oud genoeg om wijs te zijn Ben wijs genoeg om te weten dat ik nog niet oud kan zijn Voel me een kind, maar toch wel volwassen Als een rups die al moet vliegen en dat verwart me Ik ben bang voor wat komen zal, bang voor het heden Bang voor wat geweest is, waar is m'n leven gebleven? Ooit was ik zorgeloos, waarom moet dat voorbij zijn? Je vraagt een ongeboren kuiken toch niet of 't uit z'n ei kruipt? |
-> dansen op papier
|
het is geen gedicht, het is een rapnummer.
|
Dan nog.
|
ipv dat je je reactie geeft..:s
|
dansen op papier, ook voor lyrics toch?
maargoed.. eerlijkgezegd vind ik het niet een erg geslaagde tekst. Het komt een beetje gemaakt over en als het rap moet zijn.. zo op het eerste gezicht is de flow nogal haperend en willekeurig. |
ok, bedankt voor de feed in elk geval, maar ik snap je opmerking over de flow niet helemaal.. ik heb m gespitt en dat ging prima. misschien kan je je iets verduidelijken? alvast bedankt..
|
Citaat:
|
ja, heb geen mogelijkheid om het op te nemen, geen spullen voor. mja, 12-15 lettergrepen is over het algemeen wel te doen hoor. maar goed, ben blij dat je eerlijk je mening geeft.
|
Citaat:
|
met niemand. er zijn sowieso niet zoveel vrouwelijke rappers :)
|
Citaat:
maar op zich rappen Bahamadia, Whatwhat/Jean Grae en ook Lauryn Hill best wel. |
Bahamadia, Whatwhat/Jean Grae ken ik niet.
Lauryn Hill is niet echt rap vind ik.. zoals Foxxy Brown ofzo en Missy.. hou ik ook niet zo van.. bovendien schrijf/rap ik alleen Nederlands. dus is de vergelijking al moeilijker. maar ik rap sowieso niet echt hoor. hooguit btje voor mezelf. writen doe ik laatste tijd ook wat minder. |
Citaat:
Lauren Hill is behoorlijk hiphop vind ik. Zingt er ook bij, maar rapt ook. Het is geen pure rap nee (gelukkig) |
Citaat:
Maar zoals eerder gezegd, ik kan de flow moeilijk (niet) vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |