![]() |
Subway
Zeg nou zelf.
Het is daar gewoon GODDELIJK! :o |
echt geweldig ;)! volgende week vrijdag gaan we erheen? :) (als ik in de stad kan zijn...)
|
Strak plan!
(y) |
Ik ben er nog nooit geweest.
|
Oehj, dat kan écht niet :eek:
|
Geen idee, ze zitten te ver weg..
|
Ik kom wel eens vaker langs de Subway in Maastricht, maar ben er nog nooit binnen geweest. Toch lijkt het me erg lekker wat ze daar allemaal hebben. Hm, ik geloof dat ik er toch maar eens langs ga. :)
|
ehh. ben ik nou een heel erge boer als ik niet weet wat subway is?
wil iemand mij dit uitleggen? |
Dat is toch een broodjeszaak? Bij ons in de stad, hebben we er net een, maar ik ben er nog niet geweest.
Wat is er zo bijzonder aan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, een boer wilde ik nog net niet zeggen maarrem, het komt in de buurt ;-)
Tis helaas wel duur allemaal maar wel echt super lekker! Mijn advies: Veggie Delite Parmesan Oregano met honey Mustard saus. Kwijl |
bij ons in Dordrecht is deze zaak failliet gegaan
|
Subway? :confused: Nog nooit van gehoord. :o
|
Citaat:
|
Ik heb er nog nooit gegeten maar ik begrijp niet waarom zoveel mensen zo weg zijn van een broodjeszaak.
|
heerlijk:cool:
|
Geef mij maar Bakkertje Bart, aangezien we in Emmen geen Subway hebben en ik ook nog nooit een subway winkel gezien. Blijf ik bij bakkertje Bart.
|
Hm, ik zou zeggen, kom een keer naar Eindhoven en gij zult ontdekken :D
|
:eek: hebben ze in Nederland ook Subway's?! :eek:
waarom wist ik dat niet?! en waarom ben ik daar nog nooit geweest? en waarom woon ik in zo'n dom boerengat?! :eek: |
Citaat:
|
ook een optie
|
Ben er in New York geweest echt super, wist alleen niet dat het nu ook in Nederland zit... moet ik binnenkort mn ov maar een keer gebruiken om bij een subway te gaan eten :D (aangezien ik in het noorden des lands woon :( )
|
Hier in Alkmaar zit er ook eentje. Ga er binnekort keertje eten met een vriendin :)
|
zit er eentje in rotterdam?
ik mis ze zo!!!! |
Citaat:
Molenstraat 40-42 Nymegen G511 HE Houtmarkt 11 Breda 4811 JC Lomstraat 7 Venlo 5913 SW Stille Mare 11-13 Leiden 2312 DH Willemsplein 39 Arnhem 6811 CK Laat I99 1811 EG te Alkmaar 1811EG Verwulft 11 Haarlem 2011 GJ Vrijstraat 23 Eindhoven 56 11AT Piusplein 1 Tilburg 5038wl 14 Wycker Brugstraat Maastricht 6221 ec |
Gewoon een amerikaanse fast-food gigant met de illusie dat je gezond eet...
|
ken ik niet
|
Citaat:
Ik ben er in Amsterdam wel een keer geweest.. maar om te zeggen dat het fantastisch is.. nou nee.. Ik vond het duur en ik heb veel liever gewoon een croissantje of pistoletje zonder iets erop.. |
Citaat:
Eindhoven |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, met jou kan ik praten :) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben alleen naar een Subway in Shanghai geweest maar dat gaat dus straks even veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat ie der nu niet meer zat wist ik niet eens.. |
Citaat:
dat zag ik al bij welke winkels is dat in de buurt? |
tegenover de rembrandt bios :)
|
Ik ben gisteren bij de Subway in Maastricht geweest, en heb daar die paarse Smoothie besteld. Die was erg lekker. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt geweeeeldig lekker daar ja.
|
ik ben er laatst voor het eerst geweest in Haarlem...waar die overigens al een hele tijd zit..best lekkere broodjes :)
|
*Ik ben Jaloers :o
|
♥
|
In Barcelona hadden ze ook wel een lekkere broodjesketen! Het leek echt op Mcdonalds alleen ze verkochten allerlei soorten broodjes <3
|
Ik heb 18 jaar in Tilburg gewoont en nooit geweten dat er er zat.
Ben er dan ook nog nooit geweest maar ik ben erg tevreden met een simpel broodje gezond (en dan écht gezond, sla, komkommer en ei) |
Citaat:
Ik ga voor de Red Wine Vinaigrette Club!!! (met ananas, maar zonder jalapeno's. :P) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |