![]() |
Met slagroom...
Ik en mijn vriend vinden het soms wel gaaf om slagroom op elkaar te spuiten en het er dan af te likken/kussen (in bed uiteraard). Daarna of tijdens volgt natuurlijk een vrijpartij ;)
Doen jullie dat ook wel eens of gebruik je andere (sensuele) etenswaren? |
Mijn vriend en ik ! Tssk :P
|
Het verste dat ik daarin ben gegaan, is dat ik wel eens tijdens het zoenen een snoepje aan hem heb overgegeven :rolleyes:...
Wie weet is het leuk, het gaat alleen zo plakken lijkt me... |
nooit gedaan maar mischien cholade saus (niet misselijk worden!)
of aardbeien ofsow ... |
Ik lust geen slagroom en 'spelen met eten' trekt me eigenlijk ook niet echt.
|
Slagroom hoeft van mij niet zo nodig, word ik te snel misselijk van.
Ik heb wel eens met ijs en chocolade saus een beetje.. erh.. gekliederd. Dat was best wel grappig. (en koud :evil: ) |
Citaat:
of aardbeien |
en dan word die slagroom zuur :s en dan weet je niet meer wat sperma of slagroom is :s nee, bedankt, 1 keer was genoeg.
Voorderest hou ik niet van eten gecombineerd met seks, ik hou niet van eten. |
Ik heb een slagroom in me gewone haar gehad... en da begon me toch te ruiken... dus nee... lijkt me niet zo'n succes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heh bah... nee, ik eet graag met mes en vork... ik houd niet zo van een plakboel :nono: (n)
|
En je vriendin vindt dat goed als je het met mes en vork doet :eek:
|
Citaat:
|
Nog niet gedaan, maar 't staat wel op mijn planning. :cool:
Kliederen met dingen is leuk. Vooral gecombineerd met seks. On the other hand, vrijwel alles is wel leuk gecombineerd met seks. (a) |
Mwoah snoepje overnemen hebben we al aardig wat keren gedaan, en in een melige bui heb ik met een viltstift een tekst op de buik van m'n vriend geschreven, was die naderhand toch wat minder blij mee hij: "Je LIKT het eraf hur:P, ik sta erop".. Mwoah uiteindelijk maar aan het karwei begonnen, t-shirt uit, maar de smaak van viltstift is nou niet bepaald smakelijk, ik: "heb je geen slagroom ofzw, want dit is echt,..argh" hij: "jou huis, jou koelkast toch ;) "... k naar beneden, geen slagroom te vinden..., mwoah dan maar yoghurt :o Met perzik stukjes, nog erger...De plakzooi viel mee, de rotzooi ook..., alleen mijn buik heeft het niet overleeft want daar ging mijn vriend vervolgens ook met een rode permanent stift overheen :rolleyes: **de kleuters**:P En nee die is niet afgelikt, en heb ik 7x gescrubt voordat de boel er af was, maar dat terzijde...Maar ondanks alles, toch best voor herhaling vatbaar :)
|
Volgens mij gaat dat kleven als de nete. :s
Warm de douche maar alvast op zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Vroeger wel gedaan maar helaas, slagroom is niet vegan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Woohoo met slagroom kliederen heb ik wel gedaan..was heel erg leuk. :p
Trouwens ook leuk om voorzichtig wijn op iemnd buik/borst te laten druppen en dat op te likken. En voor mensen weer gaan zeggen dat het troep geeft: als je genoeg wijn op hebt van te voren kan die troep je niks schelen. :p |
Zuivelzacht kiwi :o
En die is nu geloof ik uit het assortiment :( |
hahaha :D chips samen opeten.... wel leuk... niet zo erotisch of opwindend :p
|
Kruimels in bed... (n)
|
Citaat:
|
Slagroom is tof, egt wel :D
Alleen wel brr koud jah in ut begin :s Maar ut daarna bij mekaar eraf likken is egt grappig/tof.. opwindend oid vind k het nou neit egt, maar zeker leuk. en het plakt egt nie zo erg hor, mits je ut er goed af likt;).. Andere voedselsoorten eig niet geprobeerd..:) |
nee, nog nooit gedaan.
lijkt me wel leuk trouwens |
Slagroom..
Ik heb goeie herinneringen aan slagroom in bed. Was wel leuk.. Moest me daarna natuurlijk wel doushen. Maar ook dat is leuk.. Als toetje. |
moet je t wel snel oplikken, anders wordt t zo zuur :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Stel je eens voor. Je vriendje legt jou op bed neer, naast je een grote doos verse aardeien. Waar hij er ééntje uithaalt en die een moment langs je lippen haalt. Je daarna zachtjes zoent. Komt weer dichterbij met de aarbei en laat deze nog een keer zachtjes langs je lippen glijden. Hij kijkt je zwoel aan. En op het moment dat je een hapje van de aarbei wil nemen, trekt hij hem plagerig weg. Weer krijg je een zoentje van hem. Deze is wat gemener, ditmaal gaat ie met zijn tong langs je lippen. Nu geeft hij een klein likje aan de aarbei, en terwijl hij dichterbij komt met zijn hoofd verplaatst hij ook zijn hand met daarin de aarbei. Hij zoent je op je wang daarmee je hoofd opzij duwend, nu een kusje in je nekje. Nu kijkt hij je aan en laat heel zachtjes de aarbei langs je nek naar beneden glijden. Hij neemt een klein hapje van de aarbei, komt weer dichterbij, zoent je. Je proeft de zoete smaak van de aarbei op zijn lippen. En dan houdt hij je de aarbei voor. Zachtjes haalt hij hem weer langs je lippen. Je opent je mond ietsjes, en proeft nu ook de zoetige smaak van de aarbei die je eerst bij je vriendje proefde. Je likt je lippen af en neemt een stukje van de aarbei in je mond en sabbelt er zacht op terwijl jij hem zwoel aankijkt. En nu nog eens zeggen dat fruit niet geil is. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me gewoon zo vies, ik ga toch ook niet een pan met Jus leeglikken ofzo (n) En de lol van mijn piemel met slagroom bedekken zie ik ook al niet in.
|
Gaat alleen maar heel zuur stinken...
|
Citaat:
|
Hmm, echt met eten spelen tíjdens de sex of tijdens bewust voorspel ofzo hebben we nooit gedaan. Wel aardbeiden gegeten in bad.
|
Het is wel leuk, maar je wordt alleen zo misselijk van die slagroom :s
|
Citaat:
En het ijs natuurlijk ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |