![]() |
Wat is jullie IQ?
Wat is jullie IQ? die van mij ligt rond de 135, ik heb er een test voor gedaan.
serieus antwoorden aub. |
Ik heb nooit een officiële test gedaan.
En dit topic is al zooo vaak geweest. |
ik vind de IQ metingen maar een dom systeem
dus ik heb nooit een test gedaan maar intelligent ben ik zeker :) |
Hoog genoeg om ermee in de problemen te komen en de eerste jaren van school als loner door te brengen
|
276
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar als je er een stuk of 3/4 hebt gedaan die overeen kwamen, is het niet meer zo'n momentopname
|
536.134
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een officiële gedaan toen ik 9 was.
Toendertijd was het 138. |
Nog nooit test gedaan.
|
80 :(
|
152+, test ging niet verder
|
bnn: 119 fzo
|
ik heb 2 tests gedaan maar ik vind dat die tests niet volledig zijn.
maar goed, als ik jou er gelukkig mee maak. mijn iq is ongeveer 125. mijn performale iq iets van 105 en mijn verbale iq 139 oid wil je nog meer weten? zo. ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan. :cool: :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
EQ is toch veel belangrijker dan IQ.
:p |
Citaat:
|
natuurlijk heeft iedereen die hier zijn IQ post een hoger IQ dan de gemiddelde nederlander.
|
Citaat:
|
Ik heb een IQ van 130. Lekker belangrijk.
|
Citaat:
|
Rond de 130 denk ik...
|
ik had trouwens toen ik 4 was een iq test gedaan toen had ik 132. Ik weet niet precies hoeveel het is gestegen
|
Ik doe niet aan IQ testen. Ik geloof in mezelf, ik heb geen IQ test nodig om mezelf te bewijzen.
|
150 volgens BNN. :cool:
|
IQ is voor n00bs.
|
Die is gelijk aan m'n schoenmaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
23
|
Citaat:
|
Nooit getest, dus weet ik het ook niet.
|
100
|
Citaat:
Geen idee, hoef het ook niet te weten. Stom om je intelligentie op te hangen aan een dom cijfertje... |
Geen idee, nooit getest. Zal wel rond het gemiddelde zitten. 'k Denk (en hoop;)) net iets erboven.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=771131
Waarom twee keer een topic over het zelfde onderwerp openen...? |
Ik heb de indruk dat veel mensen vooral reageren om hun hoge IQ hier af te showen. :nono:
Heb net uitgerekend dat het gemiddelde IQ op dit moment 138 is hier (of course zonder de grapjassen met hun 23 en 276 mee te nemen in mijn calculaties). |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn iq is dermate hoog dat ik slim genoeg ben het hier niet te posten :p
|
tss...130 is echt megahoog, al die posts hier van mensen hoger dan 130 vind ik vrij onbetrouwbaar...zelf heb ik 162 :P
verder is iq echt een achterhaald iets, cognitieve psychologen (die oorspronkelijk die schaal bedachten) zijn er al min of meer uit dat intelligentie een breder iets is dan iq...'t is alleen dat die test op de 1 of andere manier erin geslopen is als zijnde een test voor intelligentie, maar dat is t dus niet |
Citaat:
Die vorige is nog niet zo oud dat er een nieuwe moet worden gemaakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |