![]() |
Wat is er vanavond op tv?
Post hier je aanraders (dus niet NADAT het is geweest) voor vanavond! (en morgen voor morgenavond etc. ;))
vanavond op yorin om 22.00 uur Silence of the lambs! mocht je t nog niet gezien hebben, is een klassieker! en mocht je m wel gezien hebben, ga nog n x kijken :) en natuurlijk voetbal :) |
CSI :P
das ook wel leuk..... soms..... heel soms...... njah der is zaterdags bijna nooit iets leuks op eigenlijk :s |
Portugal - Griekenland :p
Spanje - Rusland :p Formule 1 kwalificatie :p Verder boeit het me niet, het is zaterdagavond, dan ga ik altijd op stap. |
Taxi Driver is ook vanavond
en Assault on Precinct 13 (eerste film van John Carpenter) is ook Moet helaas werken, anders ging ik die kijken want die heb ik nog niet gezien en ik wil hem heel graag zien maar door incapabele videoapparatuur en algehele cluelessness in dit huis zal het me dus niet lukken om die te zien of op te nemen.. euh.. ofzo |
Taxi driver. Straks om 00.15 op Yorin. (y)
|
Hier zijn al vaker topics over geweest, niet zo lang geleden ook nog.. maar die kan ik nu even niet terugvinden..
Ik heb Taxi Driver iig opgenomen, want dat is wel een film waar ik benieuwd naar ben :) |
Citaat:
Taxi Driver heb ik pas nog gezien, maar zeker wel die moeite waard voor wie hem niet kent. |
Clerks komt vanavond op mtv, die ga ik zeker kijken.
|
Zwitserland - Kroatië (maar dat ga ik niet kijken)
F1 Grand Prix Canada (dat wel! :cool: ) Frankrijk - Engeland (en dat ook :D ) |
Citaat:
Maar in dat geval is Assault on Precinct 13 wel de film waardoor hij gevraagd werd voor Halloween.. (moet toch wel een beetje doen of ik nog iets weet..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nu Frankrijk - Engeland (0-1) dus ga kijken!!!
|
vanavond nog leuke tips? behalve voetbal..:)
|
The Mummy ( voor de 1000 ste keer)
|
Citaat:
|
ik ga yorin kijken:
perfect match: een datingprogramma dat hetzelfde werkt als de perfecte partner in Nederland. iets met een vliegveld op lanzarote, zal we net zo iets zijn als dat van schiphol airport. [edit] perfect match is vervangen door make me beautiful :s |
nu:
Keuringsdienst van Waarde op Ned3. Zeer informatief! :) |
voetbal
|
nederland 2:
17:30 ek voetbal: tsjechie-letland 20:00 ek voetbal: duitsland-nederland |
Duitsland - Nederland (y)
1-1 :bloos: |
everwood
|
Citaat:
|
Vanavond The Craft maar weer eens kijken :rolleyes: ...
|
Bwehhhhhhh net in slaap gevallen bij Spanje - Griekenland :| terwijl de tweede helft best boeiend was volgens mij.
GTST maar opgenomen :D En dadelijk maar eens Portugal-Rusland kieke... |
Programma: Filmfan: Simon Birch
Zender: KETNET/Canvas Tijdstip: 16-6-2004 21:00-22:55 Genre: Film Inhoud: tragikomedie Simon Birch was het kleinste baby'tje ooit en volgens de doktoren is het een wonder dat hij het heeft overleefd. Hij is er dan ook heilig van overtuigd dat hij is voorbestemd voor grootse daden. Samen met beste vriend Joe, die de identiteit van zijn echte vader wil achterhalen, gaat Simon op zoek naar de kern van hun bestaan Jaar van premiere: 1998 Bron: Naar een roman van John Irving Rolverdeling: Ian Michael Smith, Joseph Mazzello, Jim Carrey e.a Regisseur: Mark Steven Johnson |
Nederland - Tsjechië :)
JAAAAAHAAAAA SPANNUUUNDDDD!!! :D |
Citaat:
en natuurlijk Duitsland- Letland :cool: verder komen er nog een leuke film: adicted to love. |
Nederland - Tsjechie!!!!
|
Citaat:
Nederland gaat trouwens verliezen met 0-1 Maar goed, nu weer ontopic :) |
Citaat:
Ik moet dan ook werken, gelukkig kijken ze daar altijd voetbal. |
Citaat:
en tja, ik ga natuurlijk voetbal kijken vanavond. |
Citaat:
|
vannacht om 1:15 op BBC2:
This Is Spinal Tap kijken, en anders tapen. Hij is geweldig. |
This is spinal tap wilde ik idd al zien, cube en airheads ga ik kijken opnemen :d
|
KUT!!! Airheads wou ik eigenlijk ook tapen, maar nu ist al te laat.http://mindscraps.com/s/kao/chika/chirol_gusun.gif
Damn wat een geweldig melige film is dat... Adam Sandler + Steve Buscemi <3 |
Citaat:
|
voetballll
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom altijd zo laat? vorige keer begon ie ook pas om 03:00 :( |
Citaat:
|
Speak for yourself. Ik vond het echt een mooie wedstrijd. Alleen jammer van dat laatste doelpunt natuurlijk :(
of ehm de laatste 3. |
Een klote-scheids en een klote-coach.
|
Citaat:
|
Nou doe je net alsof ik deed alsof ik er wél veel vanaf weet. Wat dus niet zo is ;) Ik vond het iig -als leek- een mooiere wedstrijd dan de vorige. Ze bewogen wat meer. enz.
Helaas zat het ons dus tegen met die klote-dingen die Mark Almighty opnoemde. |
Het was zo'n superwedstrijd (y) echt jammer! :o
|
Vox Populi op 3 om 22:00.
Humor om te lachen met Van Houts en De Ket is grappig. |
vanavond spanje-portugal!!!:)
|
Ach ja, ik heb eig. alleen genoten van de eerste 20 minuten gister. Daarna ging het bergafwaarts...
Vanavond weer voetbal :D |
Er is naast het Ek Voetbal ook een reportage op sbs over Neo Nazí's. Is ook volgens mij interessant
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |