![]() |
KLeurtje in de balk
'k heb sinds vanmiddag n nieuwe computer. Maar nu hebben die mensen bij packerd bell wat bedacht, t hoogst irritant paars kleurtje bij m'n internet werkbalk. En ook nog zo donker dat je de zwarte letters vernieuwen, vorige enz. niet meer kunt lezen. Hoe haal k dit rotkleurtje weg? (verder is t trouwes n leuke computer ;))
|
Welke internet balk bedoel je precies?
|
Citaat:
Alles tussen de internetpagina zelf dus en de bovenste blauwe balk waarin nu Scholieren.com staat en dan rechts de minimaliseren, verkleinen en afsluiten knopjes |
Is dit alleen bij de internet explorer of ook bij bijvoorbeeld de windows verkenner?
|
alleen internet explorer
|
Sim0ne zou je een screenshot willen maken want niemand begrijpt het denk ik :bloos:
|
ben k zo onduidelijk :D kan best n screenshot maken maar ben der allemaal niet zo handig mee, bijvoorbeeld in dingen op internet zetten
|
Citaat:
Je kan proberen om met je rechter muisknop op je bureaublad te klikken. Er verschijnt dan een menuutje. Klik in dit menuutje op eigenschappen. Er komt dan een schermpje tevoorschijn. Klik in dt venstertje op het tabblad Vormgeving. Hier kan je de gewenste kleurencombinatie selecteren. |
Ja inderdaad maar dan kun je inderdaad de kleuren veranderen, maar niet van die bewuste internet balk. Vroeger had k een of ander programmatje van zo'n site en dan kon je allerlei plaatjes op die balk zetten. Was toen helemaal 'in' ben alleen de naam daarvan kwijt. Anders zet k er gewoon n ander plaatje neer, waardoor k nog wel alles gewoon kan lezen... Toch bedankt voor je hulp
|
Tis een rare gedachte, maaruhm kan die bar niet spyware bevatten?
Controleer je pc eens met spybot s&d of ad-aware (zie de centrale topic daarover) |
TweakUI downloaden:
http://download.microsoft.com/downlo...ertoySetup.exe Dan bij Internet Explorer > Toolbar Background, alles weghalen als er iets staat. |
Citaat:
mocht tie erop zitten dan kan je die zeker weghalen at ad-aware of gewoon bij configuratiescherm -> software verwijderen |
Je kan ook de gehele bar handmatig verwijderen he.
Daarvoor moet je maar eens op zoek gaan in je register. Om precies te zijn in: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer (backup je register wel van te voren!) |
Simone heeft mij haar screenshot gestuurd van haar balk
http://www.babyinzicht.nl/tijdelijk/simscre.jpg |
hmm, tot nu toe heb ik geen idee hoe we deze klus kunne klaren :confused:
|
Gewoon ff kijken:
start -> uitvoeren -> typ 'regedit' -> ga naar: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet explorer\Toolbar en kijk of je iets ziet van 'Backbitmap' ziet staan rechts.... gewoon ff kijken...verder (nog) ff nix... |
met tweak IE kan je dit soort dingen veranderen :)
|
ja, programmatjes zijn er altijd, maar dit zou toch een normale optie moeten zijn bij de internet opties :s
Weer een reden om nooit aan een HP te beginnen. Wat een K*U*T merk is dat toch. Vind ik dan he :P |
OMG :eek:
Toch wel triest he, kopen mensen een dure merkPC, zit het volgestouwd met zooi. :s Als dat een voorbode moet zijn voor wat packard bell nog meer voor geintjes heeft uitgehaald, zou ik fijn Windows XP opnieuw installeren. |
Als je zonodig een merk-PC wilt kopen, koop dan Dell ofzo. Packard Bell suckt.
|
Citaat:
Sorry, zoals je merkt heb ik een HP gehad :| Daar is alleen nu nog de HD en cdroms van over, thank god :D |
Citaat:
Allemaal bedankt voor jullie hulp |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |