![]() |
Iced Earth - The Blessed and the Damned. Best of... CD.
Century Media will issue an Iced Earth "Best Of" Double CD on July 27th entitled The Blessed And The Damned. It will contain 23 remastered songs, and a 20page booklet with comments by Jon Schaffer on each song. The album will be released with two different covers.
The tracklisting will be as follows: CD 1: 1. Burning Times (Something Wicked This Way Comes) 2. Wolf (Horror Show) 3. The Hunter (Alive In Athens / Dark Saga) 4. Curse The Sky (Iced Earth) 5. Melancholy (Something Wicked This Way Comes) 6. Stormrider (Night Of The Stormrider) 7. Burnt Offerings (Burnt Offerings) 8. Travel In Stygian (Alive In Athens / Night Of The Stormrider) 9. Dark Saga (Dark Saga) 10. Written On The Walls (Iced Earth) 11. Damien (Horror Show) CD 2: 1. Angels Holocaust (Days Of Purgatory / Night Of The Stormrider) 2. Desert Rain (Days Of Purgatory / Night Of The Stormrider) 3. Last December (Burnt Offerings) 4. Watching Over Me (Something Wicked This Way Comes) 5. Pure Evil (Alive In Athens / Night Of The Stormrider) 6. The Path I Choose (Night Of The Stormrider) 7. I Died For You (Dark Saga) 8. Disciples Of The Lie (Something Wicked This Way Comes) 9. When The Night Falls (Days Of Purgatory / Iced Earth) 10. Jack (Horror Show) 11. Iced Earth (Iced Earth) Watching Over Me staat er volgens mij alleen "uit respect" voor die dode op? :confused: Klinkt wel vet, maar ik mis alsnog goede nrs. Life and Death of Dante's Inferno mjah... Ik wacht er iig met smart op, komt volgens de planning uit op m'n verjaardag ^_^ |
waarom nog een best of?
Something wicked en horror show zijn wel aardig, maar om dan meteen daarop weer een best of te maken.. tja hij gaat btw " The Blessed And The Damned " heten. Van Pure Evil etc kunnen ze beter die live versie erop pleuren! klinkt veel gaver! |
Citaat:
this one is called purreeeeeeeeeeeeeeeeeeee eviiilllllllllllAAAAAAAAAAH! |
Waar is gvd de Something Wicked Trilogy en A Question Of Heaven?
|
Citaat:
Soweiso zou ik hem toch niet kopen. Met Alive in Athens hadden ze al een dijk van een best of neergezet. Die kunnen ze niet meer toppen, misschien over 10 jaar ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
of zouden ze er op doelen dat die betreffende nummers ook op alive in athens staan... Dan zou het wel krom zijn :|
|
Ja ik denk het wel.
Wat anders ? staat de live versie erop, en de gewone versie van night of the stormrider? zou een beetje krom zijn hehe. |
leuk , maar ik ken al die nrs al
|
Citaat:
maar prettig voor de mensen die nog weinig tot geen IE kennen, verder is et aan mij niet besteed |
Citaat:
Zelfde voor Days of Purgatory nummers btw. |
Citaat:
Maar ik koop 'm wel, voor de heb :p |
Citaat:
Waarom nou toch overal de versies van of Days of , of Alive in athens! beetje jammer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg Bazz, weet je heel zeker dat er geen 3e cd was? :p |
WTF zit je te zeiken over watching over me, das een goed nr gek!
|
Matt Barlow is terug!
|
Citaat:
|
Wuwuwuwwhat the fuck O_O
Nou, die Barlow heeft lang volgehouden in zijn standpunt dat ie Iced Earth niks meer vindt :P Hopelijk doet hij nog wel dat plaatje met Pyramaze Anyhoe, fucking Heersch! Hij heeft echt een geweldige stem. Plus dat het nieuwe album niet zo heel lang meer op zich zou laten wachten :D |
Citaat:
Zijn stem is echt ZO geniaal en past perfect bij de sound van Iced Earth. Ripper's versie van de Something Wicked trilogie vond ik niet zo geweldig als die van Barlow. |
_O_Iced Earth..._O_
En Matt terug, gaaf.... Hoewel Tim ook gigantisch goed is imo. |
Zeker wel. Ik zou Barlow bijvoorbeeld echt niet willen horen op The Glorious Burden. Daar past Tim juist weer bij. Maar da's misschien omdat hij dat album heeft gedaan.
Maaaaaaar: Barlow heb ik altijd al willen horen en zien in Iced Earth, dus wanneer ze voor Something Wicked Part 2 gaan touren, ben ik er zeker weer bij. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, Barlow is een prima riem! Ik kan niet wachten en ben dan ook erg blij met dit nieuws. *O* |
Inderdaad Barlow terug, heilig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |