![]() |
eikelpiercing
is dat heel goed voelbaar bij een meisje?
Geeft dat ook een extra dimensie? |
ze heeft net een nieuw vriendje, vandaar... :o
|
Citaat:
|
Ik ben erg benieuwd naar reacties hier, dus laten we niet gana spammen :o :p
|
ik heb werkelijk geen idee, ik zou het ook niet willen weten ook, als me iets niet lekker lijkt is t wel een piercing in mijn kut
|
Citaat:
|
lijkt me ech tnix, zo'n ding door je ding
|
Nou, je moet geen spiraaltje nemen, straks blijft ie haken :d
|
Citaat:
Citaat:
:p |
Hmm ik heb geen ervaring, maar het lijkt me niks. :eek:
|
Citaat:
Ontopic: geen ervaring maar het lijkt me dat je moet zorgen dat er geen scherpe stukjes aan zitten omdat-ie anders wat open zou kunnen halen. :| |
Zou je hem dat willen aandoen?
|
Citaat:
|
Daarom is het zaak dat ze hem zsm tegenhoudt.
|
GADVERDAMME
dat wil je toch niet!!! als er iets is waar iedereen van af moet blijven is het mijn eikel wel... |
Citaat:
Oh werkelijk? :p |
au? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
meisjes mogen er wel aan komen :bloos: |
Citaat:
|
lijkt mij wel lekker.. kom ik maybe ook es een keer klaar... :o
en voor hem is t volgens mij ook veel lekkerder, een soort extra stimulatie |
Citaat:
|
maar heeft er niemand zlef ervaring mee?
|
Liever niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me zo ontzettend veel pijn doen om dat te laten zetten :eek:
|
Och, er moet haast wel een leuke kant aan zitten. Waarom zou je anders ook vibrators/troep met balletjes er aan hebben? (a)
|
Ik zou me nog liever laten kruisigen
|
Je kan hem dan trouwens wel een tijdlang niet meer plezieren op seksueel vlak, he.
|
Citaat:
|
Citaat:
en hij was hem zeg maar "kwijt" :D |
Citaat:
|
het zorgt voor extra stimulatie vooral als je een iet wat grotere maat sieraad(kwadikte van het sieraad) in hebt
t kan erg leuk zijn maar je moet er van houden ik ben zelf bodypiercer in de galaxy tattoo in zutphenn en ik kan je vertellen dat intiem piercings erg populair zijn, alleen er zijn veel taboe's rond intiempiercings terwijl het eigenlijk allemaal heel erg mee valt |
In zijn plaats zou ik alles toch eens goed in overweging nemen.
Er is een veel grotere kans op infecties, het mag geen nikkel zijn en de eikel zal misschien zelfs ongevoelig worden. |
Citaat:
|
Citaat:
plus als je het bij een goeie piercer laat zetten die weet wat hij doet is er niks aan de hand |
koud, hard staal lijkt me nou niet echt lekker, eingelijk. Maar ik heb er geen ervaring mee.
|
Citaat:
|
ik zou graag willen dat mijn vriend er één laat zetten, ik vind het best een opwindende gedachte....hoelang duurt het voor je weer seks mag hebben? het schijnt is da een half jaar, zou wel wa lang zijn hé :)
|
ik zou echt de hele tijd niets anders kunnen denken dan 'oh nee straks valt 'ie eraf en dan is ie kwijt oei'
mjah nee, tis vast wel lekkerder en zo.. maar hm nee. misschien voel je het ook wel helemaal niet.. denk niet dat ik zon klein dingetje zou voelen. |
Ik ken een jongen, die heeft er drie :eek: en hij is de vriend van mijn vriendinnetje. Ik heb haar nog nooit horen klagen, maar aan de andere kant heeft ze ook nooit anders gekend (hij was haar eerste). Ik vind het er wel vrij eng uitzien, zij is zelf mee geweest toen hij z'n derde liet zetten. Dat gaat dus eerst door de plasbuis en dan bij het randje van de eikel weer naar buiten geloof ik. brr.
|
Citaat:
|
ja, lijkt me ook mooier....klinkt mss stom, maar heb je tijdens de seks dan niet veel kans dat het scheurt?
|
in iedergeval een maand geen sex...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm t lijkt me best leuk voor een x om te proberen met iemand die er een heeft, maar voor de rest ik bedoel zn prestaties ofzo worden er toch nie beter op? tis toch niet wat eraan hangt maar wat ie er mee doet dat belangrijk is... :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |