![]() |
uhmm tjah.. wie durft dit aan te doen?
|
:cool:
Waar koop je dat? |
ulgh wat ontzettend lelijk dat oranje pluis
|
dat wat dat meisje aanheeft is nog niet zo heel raar maar daar zal het wel niet omgaan :)
|
:eek: jij??? :p
|
Citaat:
:D nu nog en public ;) |
pok pok pok pok pok
:D |
Lijkt wel of hij een koninginnendagvierende mammoet heeft geslacht en omgedaan...
Bluh... |
sexy beenwarmers:cool:
|
voor ikweetniethoeveelEURO misschien wel , maar voor nix, vrijwillig...:confused:
|
die kleur staat me niet :rolleyes: :p
|
geil
|
lol ik vind het juist wel cool haha :)
ik zou zoiets wel durven aantrekken alleen moet ik dan owk zown pluimpjes bh aanhebben anders staat het zow weird |
die boots zijn wel :cool:
(voor als jullie het niet in de gaten hadden, dit is een sarcastische reactie...) |
Citaat:
|
durven? jah dat wel.... maar kvind het echt niet mooi dus doek het toch maar nie aan :)
|
Ugly...:d
|
Ik durf dit wel aan te trekken... maar ik houd alleen niet zo van kleur oranje... (ik ben toch geen voetbalsupporter!!!)
|
Citaat:
|
Orange makes me look fat.....:D
|
Citaat:
Zo zou ik er dus nóóit bij gaan lopen. Mooie beenwarmers wel ja. Handig voor als je eh... Koude benen hebt :). |
Frisjes
|
Il heb zo'n broek int lichtblauw :o
Best koel btw... |
Tjah..ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden :s...
Spannend...outfit....:rolleyes: |
ik vind het koel :D
maar dan moet er wel een vrouwtjes-outfit van komen, met dezelfde beenwarmers en idd een pluimpjes-bh en een pluimpjes-string.. en dan moet er ook iemand anders mee, want in mn eentje ga ik zo niet lopen :p laar, volgende koninginnedag? ;) :D |
Citaat:
(ik draag er trouwens nog wel wat bij) |
Citaat:
Een hoed? Een bikini zou namelijk flauw zijn... :) |
als er een vrpuwenoutfit voor is maybe wel :D voor de gein... toffe beenwarmers :p
ik eis uiteraard wel foto's van jou in deze oufit ;) |
als het in het rood of zwart zou zijn was het wel :cool:
Maar idd dan met BH |
Citaat:
|
Citaat:
|
ow met carnaval zou ik het wel doen..
maar dan een rokje ervan en een topje iets en dan van die beenwarmers... dan doe ik het wel hoor :) Vind het voor zo'n gelegenheid echt wel leuk of voor een of andere parade, dan moet dat kunne toch? :) |
Ikkeuh met carnaval succes verzekerd !!!!! :D (y)
|
Ikkeuh met carnaval succes verzekerd !!!!! :D (y)
|
ik heb zulke pantoffels!! in het roze haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
inderdaad.. kijk, er dagelijks mee rondlopen zal ik niet doen, maar zomaar, voor de lol.. kzou niet weten waarom niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
pas ik ook gelijk bij mn kamer :D *heeft een appelgroen-met-paars-en-zwart kamertje* |
Citaat:
had iemand op onze laatste schooldag moeten ehbben wij hadden LoveParade als thema (niet dat ik zelf al in de examenklas zit maar goed ik heb het wel van dichtbij meegemaakt zeg maar) |
Met de carnaval had ik wel zo`n jurkje van zo`n stof maar dan met zo`n panterprintje er op en ook van ide beenwarmertjes ... moet wel zeggen dat het heeeeeeel erg koud was!!!
izz wel lachen! |
Citaat:
ik zou dr nie in gaan rondlope, kvinnut nie zow mooi.. |
Citaat:
|
ik vind het gewoon lelijk.
|
zullen we een meeting houden, waarbij iedereen zo extravagant mogelijk gekleed gaat..
:) |
Ik heb een spijkerjasje van Diesel in die kleur, en daar kijkt iedereen al :eek: :eek: bij... Ik zou het wel aanDURVEN doen, maar ik doe het niet. Als het nou nog een soort van mooi was, maar dit is echt te lelijk..
|
jaaaaaaaaaa
wel in een wat donkerdere kleur danen ook iets van een mini bovenstuk zou ook niet mis zijn |
ik zou dan alleen wel gewoon zonder dat kruis bedekkende gedeelte gaan dan zeer zeker wel :rolleyes:
maar toch heel geil wattie aanheeft :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |