![]() |
breezersletjes...
Gister ff op de kermis geweest met een paar maten en zo'n beetje de hele avond in de bots auto's gezeten :p :cool:
In de botsauto's waren een paar van die 14 jarige breezersletjes die vet gingen schelden enz als je tegen ze aan beukte met zo'n auto.. niet best.. ik denk waarom zit je anders in de botsauto's ? Later zo'n "stoer" ventje van 12 ofzo "hey laat je haar ff met rust anders krijg je klappen" ik dacht echt WTF :| Slaat toch nergens op zulke kutkinders? Is er helaas niet van gekomen want zulke lui ben ik liever kwijt dan rijk. Kermissen.. blegh.. altijd van die rel-lui (n) Er zaten overigens ook een hoop goeien tussen die wel wisten waarom je in zo'n auto zat ;) |
Dit onderwerp is nu wel uitgekauwd.
|
Tiswah.
|
Citaat:
|
Ja, wat doe je ertegen? Zulke mensen zul je altijd blijven houden
|
Wat een toestand:eek: !
|
Citaat:
|
Daarom zal je ook nooit BrEeZaHs en hun pimps op een iq topic tegenkomen:P
|
Waarom maakt iedereen zich altijd zo druk om andere mensen?
Die term alleen al, 'breezersletjes' Bah. Die mensen waren misschien irritant, maar moet je daar dan meteen een 'anti breezersletjes' topic over openen? Oeeh verhitte discussie! Leven en laten leven, ooit van gehoord?:) Dat ze vervelend tegen je deden ligt niet aan het feit dat ze 'breezersletjes' zijn (wie bepaald dat anyway), maar aan het feit dat ze vervelend deden. Dat heeft met niks anders te maken. |
^ (y)
|
haha dat was wel een raar kind jah :~)
te roepen dat iedereen ze bek moest houde die tegen haar autotje botste :p en dan naar d'r vriendjes en vriendinnetjes rijden om te zeggen dat ze ruzie had gemaakt :cool: majah dat heb je op kermis :o ik had trouwens wel me telefoon weer teruggekregen van die man bij de botsauto's :cool: was em verloren.. er bestaan nog eerlijke mensen (y) :) |
Citaat:
|
BrEeZaHsLeTjUhS leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker:P
|
breezersletjes ook altijd (n)
|
identiteitscrisis :cool:
|
Deze topics zijn vaak zat geweest en dienen uiteindelijk alleen maar om met z'n allen breezersletjes af te kraken.
Lijkt me hier niet de bedoeling. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |