![]() |
[poll] ongestelt
haya, dit is voor de meiden die aan de pil zitten.
Wanneer krijg jij je maandstonden als je de laatste pil geslikt hebt? Dus stel je slikt maandag je laatste pil. is het dat dinsdag (1dag later) woensdag (2dagen later) donderdag (3 dagen later) vrijdag (4 dagen later) ... etc.. |
bij mij duurt het ongeveer 4 dagen voor dat ik ongestelt wordt.
|
3 dagen ofzo, ongesteld?
|
3 a 4 dagen.
|
4 dagen meestal, behalve als ik onder stress of zit kan het wel 5 dagen duren.
|
4 of 5 dagen, meestal 5
|
4-5, meestal 5.
|
3 dagen, precies
|
3.
altijd. |
Altijd 3 dagen.
|
Vrijwel altijd 5 dagen.
|
nu 4 dagen, toen ik de dianepil slikte 6 dagen
|
4 dagen altijd.
|
Citaat:
|
Tot nu toe steeds 4 dagen... maja ik slik 'm nog nie zo heel lang...
|
3 tot 4
|
3 dagen later ofzo
|
altijd 3 dagen
|
Ik dacht vier dagen.
|
het verschilt. de ene keer de 4de dag de andere keer de vijfde dag.
|
Dinsdag stop ik en zondag begint het gesodemieter :rolleyes:
|
Ik word ongesteld op de ochtend van de 4e dag, soms in de nacht van de 3e op 4e.
|
bedoelen jullie dat je op de derde dag ongesteld wordt en dan blijkbaar 4 dagen tot je weer met je nieuwe strip begint 'ongesteld' blijft
|
Meestal is het op de vierde dag.
|
3-4 dagen later
|
hangt er vanaf of ik doorgeslikt hebt
dan is het meestal 2 dagen later en normaal zonder doorslikken 3/4 dagen |
Vrijdag laatste pil, zondag bloed.. Meestal maar 1,5 dag. Lang leve hormonen.
|
Donderdagavond neem ik m'n laatste pil en ik word maandagochtend ongesteld. 4 dagen dus.
|
drie dagen
|
4 a 5 dagen ongeveer
|
Het was eerst vijf maar nu meestal vier dagen.
|
Citaat:
|
5 á 6.
Ik heb maar 5 gestemd, maar het is toch meestal 's ochtends op de 6e dag. Af en toe 's avonds op de 5e. |
Citaat:
|
Ik slikte donderdag de laatste pil. Ik werd eerst maandagavond ongesteld. Toen heb ik eens twee strips achter elkaar geslikt en toen werd ik dinsdagochtend ongesteld. Nog een keer twee --> dinsdagavond. Nog een keer twee --> woensdagochtend. En toen vond ik het niet meer leuk en ben ik een dag eerder gestopt met stoppen in mijn stopweek en ben dus op de 7e dag mijn pil gaan slikken. Dus nu is woensdag mijn laatste dag voortaan en hoop ik een dagje eerder ongesteld te worden.
Aha. :o |
3 a 4 dagen later
|
een dag of 3/4..
|
altijd 3 dagen
|
3 dagen precies..
|
4 dagen precies (vrijdag laatste pil, dinsdag ongesteld).
|
nou issut ff onregelmatig, want ben ff gestopt geweest met de pil en ben nou weer begonnen, maar meestal ben ik 1 dag later ongesteld (ben t ook een week altijd).
|
Ik slik op zondag mn laatste pil en donderdagnacht wordt ik ongesteld rond een uur of drie... Dit is altijd zo, tenzij ik het mn pil niet optijd slik.
|
Citaat:
|
6 dagen later. :o En die staat er dus niet bij.
|
4.
|
Soms 2 dagen, soms 3 dagen, soms 4 dagen en soms 5 dagen. Het ligt eraan of ik stress voor iets, of ergens druk mee bezig ben. Als ik helemaal ontspannen ben en niks aan m'n hoofd heb is het 2 dagen later.
|
meestal 3 dagen later, soms ook 4
|
Citaat:
Heerlijk, die zekerheid. Je zou maar elke maand weer moeten afwachten wanneer het zover is... |
Toen ik net met de pil begon zat er altijd precies 1 dag tussen. Na doorslikken duurt het nu wat meer dagen, meestal 3. Door stress soms een paar dagen langer.
|
soms 2 dagen en soms 5 dagen maar nooit 3 of 4
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |