![]() |
Hoofdkwartier
hoe zouden jullie dat doen, als je een hoofdkwartier wilde hebben dat als soort schuilplaats kon dienen, en waar activiteiten voorbereid zouden kunnen worden, waarvan je niet wil dat andere mensen zich daarmee bemoeien?
Het moet dus een ruimte zijn die afgesloten kan worden, of behoorlijk verstopt is, die weinig tot geen geld kost, en waar je hele dagen kan rondhangen zonder dat je lastig gevallen wordt. En het moet reëel zijn. Uitvoerbaar. (Dus geen ondergronds gangenstelsel). |
De bibliotheek :cool:
|
Een boshut, ergens in een afgelegen donker bos.. (y)
|
hoe kom je aan een boshut?
|
Citaat:
Zorgen dat er handige mensen bijzitten, met wie je activiteiten ed wilt gaan voorbereiden. :) |
mijn boomhut (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TSJ Icanus, wat dacht jij dan? :p
|
Een stroomhuisje.
|
Citaat:
|
Citaat:
en beschutting door bomen :p valt niet op. |
Vlak naast een grote, omgevallen boom, bij de wortels zeg maar, een kuil graven, om vervolgens m.b.v. wat ijzerdraad, een paar stokken en heel veel dode takken een koepel te kunnen vormen, waarover klim op kan worden gelegd.
|
klim op :(
|
Citaat:
|
bij mij in t dorp in de albert heijn.. komt toch nooit iemand
|
Citaat:
|
ik zou in de stoep gaan zitten, wel bij een lantaarnpaal daar kan je mooi stroom vanaf tappen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kippenhok.... :cool:
|
De boekenkast van Anne. :o
|
Citaat:
|
Hier in het schuurtje :) Diepvries bij de hand en al (y)
|
Citaat:
|
Ik ga toch voor iets ondergronds. Hoeft geen gangenstelsel te zijn, alleen maar een hol waar je in kunt staan.
|
Gewoon de bibliotheek, die is beter omdat niemand het zal verwachten, een boomhut is zo cliché
|
Citaat:
|
Het kremlin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kruipruimte.
|
McDonalds.
|
In een kuil op de hei met een geladen pistool en een zak geld.
|
De Geusselt (ofwel het MVV-stadion) ;)
|
ben ik nu de enige die benieuwd is naar welke illegale praktijken TS van plan is ten uitvoer te brengen??
gewoon je kamer, ombouwen tot hoofdkwartier, en bij de bart smit hebben ze vast wel van die walky talkies, die doen het tot wel 500 meter, dan kun je je spionnen spel uitbreiden tot buiten de voordeur. En omdat paps en mams niet binnen mogen komen kun je de deur barricaderen met een stoel, of zelfs je hele bed. Tenzij je op 6 hoog achter woont, want dan is uit het raam klimmen een minder geschikte optie. Veel speel plezier |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |