![]() |
Taking Back Sunday - Where You Want To Be
Deze punk/emo gasten komen 26 juli met een nieuw album! Heb al wat nummers gehoord, en ligt vrij in het verlengde van Tell All Your Friends. En dat is goed, want dat album was heerlijk.
Voor de mensen die ze niet kennen, download Cute Without The E (Cut From The Team) van het vorige album Nieuw materiaal (ff right click ‘n save as): Bonus Mosh Pt 2 (zooo’n lekker nummer) A Decade Under The Influence Op mirc zijn natuurlijk betere versies te vinden. Hopelijk komen ze naar pukkelpop… (y) www.takingbacksunday.com |
Ik vind er niks aan, sorry.
|
Ik heb een paar mp3's, maar nooit echt goed geluisterd volgens mij. Ik vond het iig niet heel stom, want anders zou het niet meer op mn pc staan. Ik zal eens wat downloaden en goed luisteren :)
|
Tell all your friends was een lekker album.
|
2 nieuwe nummers klinken cool (y)
vind het niet echt punky klinken trwouens |
Ik luister voornamelijk metal en metalcore, maar ik heb van die emobuitjes en dan gaat TBS er goed in.. ben benieuwd naar dat nieuwe werk... (welk label zitten ze, ik heb er nog geen promo's van binnen gekregen :p)
|
Citaat:
|
Citaat:
ben benieuwd naar de hele cd! |
Citaat:
|
Ik vond die vorige cd idd wel ok, beetje thursday achtig. niet echt verrassend, is dat ze nu samen op tour gaan en misschien pukkelpop wel aandoen voor een bezoek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nummers klinken wel lekker. Nu nog hopen dat er net zo'n vette nummers op staan als op tell all your friends
|
mmm ja 13 in een dozijn band die onterecht veel aandacht krijgt, het is waarschijnlijk een stuk interessanter om hun invloeden te luisteren.
|
Mmm ik vind het best wel een leuke band, maar ik ga er niet voor naar Pukkelpop.
|
Citaat:
Maarja, Tell All Your Friends vinnik nog steeds een meesterlijk album dat ik vaak luister, en ik zal die nieuwe dus ook wel een keer gaan downloaden en eens kijken of dat wat is. |
Net iets te evel van het 'goede.'
Ik vind ze ook onterecht arrogant. |
ik wil die cd :)
|
Citaat:
|
Taking back sunday vind ik wel ok. Tell all your friends vind ik wel een leuk album, maar ik moet m niet te vaak opzetten. Deze nieuwe nummers klinken wel lekker, tegen de tijd dat het album uit is maar eens kijken of die het kopen waard is. :)
|
Leve de Emo-punk...
|
Het album is gelekt, te verkrijgen op mirc.
Meerdere kanalen denk ik, maar in elk geval op EFNET, #absolutepunk Ik ben aan het downloaden.. Maar misschien wacht ik nog wel gewoon op de CD.. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |