![]() |
kont of borsten?
Ok, omdat ik hier altijd veel over hoor..(en ik geen topic hierover kon vinden)
De één vind kontjes opwindender, de ander borsten. Wat vind jij? En waarom? |
borsten! :)
|
Kvind ze beide wel koddig.
|
kond
|
kan allebei wel. Heb niet voorkeur. Als ze allebei maar niet buiten proportioneel zijn:p
|
Kont :)
Borsten vind ik niet zo heel veel aan. Waarom weet ik niet... Grote borsten zijn voor mij iig een flink afknapper. Kontje is gewoon leuk, geen idee waarom ik dat vind :P |
truely kont met passende borsten... :o
|
definitely kontje..daar kunnen zoveel meer mooie vormen aan zitten.
|
borsten! maar niet excessief groot :nono:
|
Kont :)
|
een mix van die twee.
:o korsten en bont. :o |
Citaat:
|
en wat vinden jullie mooier?? Een grotere kont of een klein kontje?
(En dan bedoel ik niet meteen een super grote kont ofzo..) |
uhm borsten :)
Wat een raar woord eigenlijk.... borsten borsten borsten borsten borsten borsten |
Citaat:
|
als het maar binnen de proporties valt vind ik het best (y)
|
Toch billen I guess :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kont, ik heb als heteroseksuele vrouw niets met borsten.
Een mooie kont is een ronde, stevige, maar niet te grote kont. Wel iets om vast te pakken hoor, maar niet iets om in te verdwalen. |
Kont, ik hou niet van mannen met borsten :p Flauw!
|
kont
|
beide :bloos:
en bij haar zijn ze echt perfect gevormd:o |
Citaat:
|
Lekker vol kontje met een paar lekkere stevige borsten (y)
Ik hoef niet te kiezen, want over het algemeen heeft de vrouw beide, en kan ik dus van beide dingen genieten! :D |
lekker kontje natuurlijk maar een stel ronde vormen voorop is ook niet verkeerd, maar beter kontje :cool: :p
|
Citaat:
Umh... Kont. |
Bij mannen vind ik de kont sexyer, want borsten zijn niet echt mannelijk he :P. En dan redelijk smal, en met deukjes opzij.
Bij vrouwen staat een mannenkont niet mooi, maar vrouwenkonten vind ik ook niet mooi, dus dan borsten. Maar dat vind ik dan niet opwindend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
borsten
|
Citaat:
bedankt? |
Citaat:
|
billen aub. danke :)
|
Borsten :)
|
Er zijn meer mooie billen dan mooie borsten op deze aardkloot, dus...
Kont! |
Kontje!! :cool:
|
Citaat:
|
Allebei wel shizzle
|
allebei vind ik ze wel pluizig
|
Citaat:
|
Oeh. Beide, mag dat ook?
Ik kan echt niet kiezen... Een mooi kontje is niet verkeerd maar 2 mooie grote stevige borsten ook niet. |
hm.. lastig maar ik denk toch dat ik borsten mooier vind hoewel er meer mooie billen zijn dan borsten..
|
stevige beetje grote kont waar je je lekker aan vastkan houden
en borsten niet te groot cup b is groot zat ik zeg altijd maar als een meisje grote borsten heeft ben je al moe van het likken voordat je beneden bent :D Kont is tja het heeft wat sensueels (A) mooi om naar te kijken :D |
Benen!!!!!
|
2 hemelse lichaamsdelen
|
Me kont is mooier
Bij mannen let ik meer op de kont, als hij borsten zou hebben, zou ik meteen weer snel een andere kant opkijken of m'n ogen dichtdoen, heb het niet zo op olifanten of travestieten |
Als ik een meisje zie kijk ik vaak naar dr kont ik weet ook nie hoezo, ik ben geen lesbi ofzo maja ik vind het leuk om er naar te kijken :bloos:
|
Loigt aan het meisje wat ik het leukste vind
kan bij de ene de borsten zijn en bij de andere de kont |
Borsten,ondanks billen ook erg mooi kunnen zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |