![]() |
Denk daar maar eens over na..
Zo zit dat. Kort en simpel. Zo is het. Heel eenvoudig. Maar zit het wel zo? Is het wel zo? Is niet alles een mening, is niet alles een feit? Vind niet iedereen iets anders. Zo zit dat, is dat wel zeker? Wie zegt dat het niet anders zit? Wie zegt dat dat echt zo is. Is er bewijs. En wat is bewijs? Hoe betrouwbaar is bewijs? Door wie is het bewijs geleverd. Is dat wel betrouwbaar. Heeft iedereen geen ander bewijs. Is bewijs wel het bewijs wat we willen. Bewijs van dood zijn, maar wat is dood? Een woord, een betekenis. Maar leven we verder? Verder hierna? Dus zijn we eigenlijk wel dood? Of is het een soort van doorleven? We hebben bewijs, dat word dan geroepen. Maar is het bewijs wel het bewijs dat we willen? Dood, zonder bewijs. De dood ingejaagd. Wiens schuld is het? De dood, het bewijs? Wat is het bewijs van de dood? Wat is de dood voor een bewijs.
Denk daar maar eens over na.. |
Citaat:
Mooi stukje, ietwat kort. Met een beetje meer inzet had je het veel langer kunnen krijgen :) Verder wel mooi hoor :) |
Citaat:
@ Bloesempoes: leuk stukje, interessant! Ik zal er idd eens over na gaan denken... |
Ik vind het niet te lezen en ik zie er verder eigenlijk ook niks in. Ik ben eigenlijk benieuwt wat je bedoeling hiermee is.
Sommige vragen sluit je af met een punt, niet met een vraagteken. Dat staat wat vreemt en een enter hier en daar zou het al leesbaarder maken. |
Ik was in een kind of vage bui :S Ja, als ik het helemaal had uitgewerkt was het ongetwijfeld mooier geweest. Maar het was echt zo'n stukje van geschreven in 2 minuten en gepost.. maybe nog kan perfectioneren, zal ik aan moeten werken.
en toch klinkt er iets positiefs door in jullie reacties :evil: :cool: |
Citaat:
mmmm, ik kan ook wel ff een gokje doen, die post ik dan hier :P |
Citaat:
|
Dit is het
Is het alles of is er meer weten wij wel zeker of dit is wat er is zou er niet meer bestaan tussen hemel en aarde een clich'e maar heeft het geen waarde? wat doen we hier als we zeker weten dat er meer is meer wat is meer is meer alles wat hier buiten is maar alles wat hier buiten is hoort er dan toch ook bij meer is niet meer want als er meer is hoor het er bij dus er is iets iets iets tussen hemel en aarde met veel waarde want na je dood dan gaat het verder maar niet in dat meer in dat iets.. alweer ubervaag.. maar is deze vorm van dit zoort extreem vage hersenspinseltjes beter? :rolleyes: |
ja, maar daarvoor hebben we dansen op papier
|
Dit topic gaan het best verplaatst worden naar DoP. Heeft verder niks met verhalen te maken.:)
Het 1e "verhaal" vind ik niet te lezen. Heb geen drang om het te lezen, saai, onduidelijk, niet interessant. :o Het 2e, een gedicht-idee, lijkt er meer op. Maar de dichters op DoP zullen het denk ik niet echt geweldig vinden, aangezien het niet echt lekker loopt. Mijn vraag: Wat wil je ermee zeggen? In een verhaal, en zeker in een gedicht, "moet" het eigenlijk iets hebben waar je op doelt. Bij beide vind ik dat niet duidelijk naar voren komen. |
ok.. dat was niet al te positief ;)
al moet ik zeggen dat het directe, eerlijke en zinnig commentaar hier door mij wel op prijs word gesteld (Wat doe ik hier anders?). ik bedoel hier (erg zinnnig kelly:P) eigenlijk niks mee, ik vind het leuk om zulk soort hersenspinseltjes te maken en ik dacht dat er misschien geschikt plubliek voor was.. niet dus, ik houd op ! :eek: xXx! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |