![]() |
Gel in je haar!
Ja ik hoor in mijn omgeving hele verschillende geluiden! De één vindt gel in het haar leuk staan de ander niet! Ik zelf doe de ene keer er veel in de andere keer weinig.
De vraag is wat vinden jullie van Gel? Gebruiken jullie het zelf? Wie moet het wel of niet gebruiken? Wat gebruik je gel/wax/spray/ krullentroep enz? Heb je nog tips voor bepaald haar waarvoor je een bepaalde gel moet gebruiken!? Ik heb zelf een beetje krul of golf in mn haar en weet nooit hoe ik het moet doen :o. Het valt altijd weer slap terug in een stom model! Weet dus nooit wat voor spul hier nu het beste voor is. |
Foto?
In bepaalde kapsels moet gewoon gel,anders zit het niet,maar iets langer,zonder gel vind ik het het mooist. Zelf gebruik ik alleen fixing spray. :| |
zet een pet op, als je niet tevreden bent met je kapsel
of je gebruikt te veel gel, dat kan natuurlijk ook :p |
Geen gel, spray, lak, wax of andere troep in mijn haar! Ammenooitniet. Maar ja, als ik straks mijn dreadjes heb zal ik wel moeten, maar dan ook echt minimaal... Bij sommige kapsels moet je idd een beetje gebruiken, maar ik ben altijd voor minder is meer. Vind het altijd mooier als je zo min moglijk gebruikt.
|
Gewoon Murray's gebruiken, jongeman. De perfecte wax, je haar blijft altijd in model, zelfs na het zwemmen zit je haar nog steeds in goed.
Ik gebruik het ook altijd. Is heerlijk spul zolang je er maar geen problemen mee hebt dat je elke dag je kussensloop moet verwisselen en dat je het eigenlijk niet uit je haar krijgt zonder schuurmiddel. |
Waar koop je die Murray's? Ik heb fructis wax, maar dat houdt echt fucking slecht en mijn haar is alweer te lang voor gel.
|
Citaat:
|
ik doe aan gelwax :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb van dan messed up spul van Lee Stafford (etos) en dat ik ook geweldig. Ik heb langer haar, maar het werkt vast ook okay op kort haar.
http://www.leestafford.com/images/pr...p/messedup.jpg |
Ik heb vies rose spul van Wella, Massive Plastic Elastic ofzo. En anders fudge (y) dat werkt prima bij onhandelbaar kort haar wat een beetje krult terwijl het stijl moet zijn.
Gel vind ik vies, dat wordt zo hard altijd. Haar vind ik nog het mooiste als er niets in zit, maar bij mij blijft t dan echt niet zitten |
wax voor de plukjes naast mn oren. en haarlak om de rest omhoog te zetten, ookal doe ik dat bijna nooit.
|
Citaat:
Ik gebruik ook Murrays meest ideale spul zoals eerder gezegd. |
Ik moet wel gel gebruiken want anders heb ik zo'n afrokapsel.
|
Murray's koop ik inderdaad altijd bij het Kruidvat.
Etos bij ons in de buurt heeft het niet, maar dat verschilt geloof ik ook per filiaal. |
Beetje gel voor wat volume en minder pluis. Maar wel gel die er niet zo gellerig uitziet. :D
|
Ik heb eigenlijk pijpenkrullen, maar mn haar is nu nogal kort en dan is het lelijk, dus maak ik het stijl en daarna gooi ik er droge wax in. Gel is irritant en gaat schilferen als een gek.
|
hahahahahahahaa JEZUS, en daar denk je echt over na?!:D...
|
|
Je bent in ieder geval enthousiast bezig met je uiterlijk, alleen de topictitel spat al van het enthousiasme. Leuk leuk, maar dit soort vragen vallen dan weer een beetje tegen.
|
Citaat:
|
lk dacht dat er 'geil in je haar'' stond... :bloos:
|
Citaat:
|
Je niet veel gel in je haar doen, bah viezerik :nono: verder heb je tigg spullen, gewoon blijven uitproberen. Ik zoek trouwens nog iets waarmee ik m'n matje een beetje stijl kan krijgen, want ik heb zelf een flinke bos krullen.
|
Ik vind gel vies
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ mja ik smeer altijd wel een zooitje gel d'r in ja merk enzo boeit me niet zoveel |
Citaat:
Ik heb een dikke bosch krullen in de nek, en die wil ik af en toe een keer glad hebben, en Andrelon Glad en Stijl is ook niet alles. |
Citaat:
Tja, ik moet toch maar geduld hebben ben ik bang. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.drogisterij.net/producten...ng/3181906.jpg duidelijk :) etos en kruidvat edit : ik was dus niet de eerste :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gebruik wax (beetje maar) voor het grootste gedeelte van mijn haar en om de "ppony" (of iets wat daar op lijkt) enigzins op zijn plaats te houden,en in mijn matje gebruik ik mousse om het een beetje een krullend effect te geven :)
|
matjes, hoe afgezaagd, pas 80 % loopt ermee, dat is er toch zo'n 78 % teveel
|
Citaat:
|
hoe minder hoe beter idd
of handel dat geen wet look geeft dat ziet er ranzig uit gewoon een smeersel wat een beetje vorm geeft en je haar een lichte glans geeft, zodat t niet zo superdroog eruit ziet kan je lekker de hele dag opnieuw kneden ook moet je niet iedere dag je haar wassen (met shampoo) en als je t hard wil hebben gebruik je spray nadat je t gevormd hebt met wax achtige shit |
Citaat:
|
murray's for life
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik slaap altijd met mn kop op oude t-shirts :o :D
|
Citaat:
toen ik voor het eerst murray's in me haar had, dacht ik dat wel om eerlijk te zijn :( |
hehe ik gebruik gel als ik er zin in heb.
ik let bij anderen niet zo op gel, maar heeeel soms valt het op.. bij mensen die het dan TE hebben en waarvan je denkt dat ze wel 10 potten gel er in hebben gesmeten (in discotheken zijn het er veel :P). |
Flikker dr tegenwoordig alleen nog maar Kuhne gel in. Gewoon standaard gele kappersgel. Werkt heel fijn, haar blijft fijn schoon maar blijft toch goed zitten. En soms wat haarlak.
Murrays hoef ik echt niet meer. Hoe erg verneukt dat je haar. Bah, heeft echt een fuckin tijd geduurd voordat dat spul ook écht weg was sinds ik het niet meer gebruikte. En het is gewoon ranzig. |
gay
|
Murrays is wel praktisch, alleen voor langer haar is het echt niet te doen om dat nog een beetje omhoog te krijgen.
|
Citaat:
LOL ? murrays en niet omhoog krijgen ? :D volgens mij is dat goedje maar voor 1 ding gemaakt :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |