![]() |
wat is er na de dood?
hier een gedicht die ik een tijdje geleden heb geschreven.
hiernamaals bestaat er een hemel een paradijs, alles is perfect geen verdriet,pijn,onrecht tijd bestaat niet meer of is er niks na de dood zwart, duisternis als slapen zonder droom eeuwige rust is reincarnatie een optie wereldheerser wordt mier vogel wordt piloot een never ending story ooit weet ik het antwoord gaat er bij mij een lampje branden maar dooft mijn levenslicht |
Ik vind je eerste en laatste strofe eigenlijk wel wat hebben, die andere strofes voegen in mijn ogen niet zoveel toe aan het gedicht.
|
ik heb dit gedicht geschreven toen ik aan het nadenken was, of er iets na de dood is. Ik heb toen in trefwoorden willen verwoorden wat er eigenlijk allemaal voor mogelijkheden zijn...dat is eigenlijk de bedoeling van mijn gedicht. Mischien vind je dat alleen de eerste en laatste stofe qua bewoording mooi is, de rest kan ik gewoon niet weglaten want dan klopt t gewoon niet meer. zo..dat wilde ik nog ff zeggen :)
|
Waarom klopt het dan niet meer?
|
zoals ik het al zei klopt het dan niet meer omdat ik wil verwoorden wat er allemaal voor opties zijn: een paradijs, niks, reincarnatie. maar kijk er maar niet te kritisch naar hoor, het is een van mijn eerste gedichten :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |