![]() |
verliefd op mij,:SHELP!!!!!!!!!
Volgens mij is er iemand verliefd op mij. Ik dacht dat het onmogelijk was maar helaas ik heb pech :'( :confused: :confused:
Ze lacht naar me maar durft nix te zegge pas praatte ik tegen haar ana toevallig aangezien ik nogal hyper ben stelt het voor mij nix voor maar ik zag haar helemaal opbloeien...... Wat zijn duidelijke signalen dat een meisje verliefd op je is ?? aub HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ik zou iig niet zo tegen haar praten als jij nu typt.
|
Slik je kalmeringspillen en ga dan tegen haar praten ^_^
Beter advies dan dit ken ik je echt niet geven ^_^ *dit meent hij toch niet serieus* |
Citaat:
|
Wat is er zo erg aan dat ze verliefd op je kan zijn?
|
Citaat:
en ook al om die naam |
Citaat:
Je kunt het ook naast je neerleggen en haar een beetje vermijden, dan heeft ze het wel door denk ik.... |
Citaat:
erg voor je joh, meisjes zijn zooooo eng..... :rolleyes: |
wat een verschrikkelijk probleem.
|
al zelfmoord overwogen?
*medelijden heeft* :rolleyes: |
Uhm, laat ik dan maar eens een aardig antwoord geven want ik ben een naief meisje en ik denk dat je dit serieus meent :rolleyes: :(
Je hoeft niet helemaal te gaan stressen als er iemand verliefd op je is. Signalen zijn wel dat ze het leuk vind dat je met haar praat, maar dat hoeft niet. Als ze vaak naar je kijkt en dat soort dingen kun je dat ook wel als signaal opvatten. Maar, jij zegt dat het voor jou niet zoveel voorstelt om tegen iemand aan te praten, dus doe dat gewoon en vraag wat ze van je vindt. Trouwens, je studeert communicatie? |
Citaat:
Right. :rolleyes: |
Citaat:
Sterkte met je probleem jongen, je komt er wel overheen! |
Hobbies: irriteren/vrouwen
Dit klopt precies: de vrouwen op dit forum raken inderdaad geirriteerd door dit soort belachelijke topic van je ^_^ |
Je bent niet wijs.
En zeker die naam niet. Je moet je naam maar vertellen op dit forum. Dan knapt ze accuut af. |
Deze gaat dicht..
Mensen weten niet wat ze er op moeten antwoorden, met als gevolg niet de vriendelijkste reacties. Dat kun je ze niet helemaal kwalijk nemen, omdat het topic nogal onduidelijk is. Als je het nou serieus meent en je zit ergens mee, probeer het dan wat duidelijker op te schrijven, zodat mensen je echt advies kunnen geven. Als je twijfelt of vragen hebt, stuur me een PM. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |