![]() |
Chickieee, je bent zo hot, ik ga je checken met m'n sunnebril jeweeeettok.
Okee het is bijna zomer, en allemaal hippe seksie mensen die in de winkelstraat paraderen, en natuurlijk de hollandse felle zon, of misschien zit je wel in Andora, of een beetje loos naar dom voetballend portugal te kijken. Maar in iedergeval doe je dat wel in stijl, met je zonnebril.
Zelf ben ik gezegend met een paar prachtige ogen, alleen zijn ze wel min 5, en nu is de Ridder opzoek naar een mooie zonnebril op sterkte, hebben jullie tips :o Maar vertel ook over je eigen zonnebril, als het kan met plaatjes. Hoeveel zonnebrillen heb je, merk, huismerk, nep, of de markt, en wat voor modellen. Doe je dingggg. |
Ik heb twee zonnebrillen, allebei van H&M. Niet op sterkte, want ik draag lenzen. Ook ik ben gezegend met -5, Riddie! Nou ja, bijna dan, -4,75 om precies te zijn. Ik koop bewust geen designer zonnebril, omdat ik heel slordig met dat soort dingen omga. Tien tegen één dat ik vroeg of laat op zo'n zonnebril ga zitten. Dan kan er nog zo'n luxe brillenkoker bijzitten, die gebruik ik gewoon niet. 200 euro vind ik dan gewoon veel teveel voor iets dat binnen een paar maanden toch kapot is. Plaatjes post ik later.
|
Zijn er echt mensen die zo praten? :eek: :s
+ ik heb zo een keilelijke nep-Oakley uit de gevonden voorwerpen bak :cool: (y) |
http://img48.photobucket.com/albums/...erta/bril1.jpg
das mijn zonnebril als ik me niet vergis 5,99 bij de etos niets bijzonders dus. |
pff en je hebt nog wel heel lisse ervoor afgelopen ;)
|
pure wanhoop meneer exo
je moet tenslotte toch een zonnebril hebben als je naar egypte gaat... |
Citaat:
|
Ik heb niet te klagen over deze bril hoor. Heeft zijn werk prima gedaan in egypte :)
|
zo'n oldskool harley davidson motorzonnebril
:cool: maar volgens mij zijn die nergens meer te krijgen :( zonde |
Mijn zonnebril:
http://members.home.nl/childrendontt...ier%20copy.jpg |
Citaat:
|
Ik heb zo'n 5 zonnebrillen. Ik zou ze alleen niet herkennen als ik ze zie. Ze zijn van het kaliber €1,99 bij de trekpleister.
|
Ik heb maar een zonnebril, op sterkte dus tja je moet toch wat. Niet veel bijzonders.
|
Ik heb een wijde collectie zonnebrillen, ben zonnebrillen verslaafd, alleen heel veel staan me niet :s Als ze wel gestaan hadden had ik dr nog veel meer gehad waarschijnlijk :p
Geen dure zonnebrillen trouwens, ik ga dr ook altijd op zitten/staan of me zusje of hond sloopt hem wel weer... (n) |
Ik had 1 geweldige zonnebril , maar daar ben ik vorige week op gaan zitten. Verder koop ik altijd goedkope zonnebrillen en ik heb er niks aan want ik heb -6 en ik draag geen lenzen. Toch heb ik een zonnebrillen tic en ik loop er ook gewoon mee over straat ook al zie ik dan niks :cool:
|
-6 ? god tering weet je zeker dat je nog wel ogen hebt ?
|
Citaat:
|
ik heb een antieke rayban,zon grote,van mijn papa gejat en verder ben ik nog op zoek naar een iets subtielere.
|
Ik heb een zonnebril van Ray-Ban, mooi design, goeie kwaliteit en ik heb errrg snel last van m'n ogen, dus ik ben wel bereid wat geld uit te geven.
|
Wil je per se een zonnebril op sterkte dan?? Ik heb ook -5 en gewoon lenzen met een leuke zonnebril van 1 of ander Gouds boetiekje...
|
mijn zonnebril ligt bij aisa in amsterdam (n)
|
Ooh hier hebben jullie een mede-visueel-gehandicapte :cool: -3 !
Ik heb lenzen dus geen brillen op sterkte. Ja 1tje maar die is lelijk. voorderest veel H&Mers en 1tje van America today en een authentieke uit de 80's. |
Ik heb veel H&M brillen, tweedehands en een CK. Ik weet niet waarom ik ze heb want ik vergeet ze al-tijd mee te nemen.
|
Zonnebrillen zijn vet, maar ik heb allemaal van die goedkope met gekleurde glazen of gekleurd montuur. Eentje met van blauw naar geel overlopende glazen :cool: en uh rode/blauwe etc.
Mja ook wel 2 normale, gewoon zilver montuur met donkere glazen. Van de 7 zonnebrillen die ik heb, zijn er maar 2 gekocht en 1 gevonden/gekregen. |
Inkognito
http://www.polaroideyewear.com/int/p...gnito_5408.jpg maar dan in het donkerblauw wat maak je trouwens kuttopictitels ridder |
oh ik ben ook gezegend met super goede ogen
maar ik heb een D&G zonnebril niet op sterkte dat niet maar ik over leef t wel ik zit er over te denken om mn nieuwe bril ook als zonnebril te gaan kopen, wel op sterkte maar das zo duur:( |
Ik heb deze maar dan in beetje zilverachtig blauwe kleur!
http://picserver.org/view_image.php/ZCPH2FP2W492 |
Ik heb erg slechte ogen, (-9 en -9,5), maar draag altijd lenzen. Ik heb een stuk of 5 zonnebrillen.. 2 van die alien/space zonnebrillen in het zilverkleurig, 1 emo achtige bril met gele glazen, 1 zwarte met ovale zwarte glazen, en 1 zwarte met roze-achtige glazen en van die brede pootjes aan de zijkant. Ik draag eigenlijk alleen de laatste, de rest is allemaal een beetje krommig en ben te lam om ze recht te buigen.
|
heb er eentje van de mango een blauwe en een bruine van D&G en ze zijn allebei niet op sterkte.
|
ik heb 2 zonnebrillen, een van de h&m en een van Inkognito allebei niet op sterkte want heb wel redelijk goede ogen maar vorige week ging mn neefje op de hennes bril zitten en die is nu scheef.
|
Een oakley om te gaan skieen en een ray ban in de auto.
|
|
Riddie, hotte chico, show me je sunbril eens, fottooww, sjeweetok. Mijne is mad chill maar wel lelijk, ik wil een nieuwe. Weet jij nog een mooie seksie mo'fo'? Qoezjah.
|
Ik heb geen zonnebrillen... Zou er best een goedkope bij de trekpleizter/etos/kruidvat kunnen halen, maar ik heb er 1 op sterkte nodig. En laat ik nou zelden zo'n ding :cool: dragen en het dus zonde vinden om er een duurdere op sterkte te kopen...
|
Citaat:
idd :( dit zielige wezentje heeft -10 (en ja dat wordt terugbetaalt als handicap.. :| ) |
Hier ook een visueel niet gezegende, -3 (heel apart vond de opticien, in het donker zie ik wat in overdag zou moeten zien zo scherp) draag altijd lenzen en alleen 's avonds laat als ik film ga kijken ofzow zet ik bril op (lenzen beginnen dan wat droog te worden, niet fijnheid). Heb stuk of 3 zonnebrillen. Nee meer, 6 dacht ik. Maar van de helft heb ik geen idee waar ze vandaan komen. Heb er 1 gekregen van mijn ex, 1 van mijn zus, 1 van mijn broer, maar die andere 3 heb ik dacht ik ooit in een ver verleden zelf gekocht. Raak die krengen altijd kwijt, dus moet er weer een nieuwe komen, je kent het wel. Maar dan heb je ook geen zin meer om van die kei dure te kopen. Dus bij etos voor een tientje, Lowlands voor 5 euri, dat soort troep.
|
Eentje die erg scheef is en steeds van mijn neus afvalt. Ik moet een nieuwe dus.
|
Gucci
|
Natuurlijk heb ik al een tijdje 1 van de oude Ray Ban's van me pa "geleend".
(naja hij heeft er toch genoeg, op sterkte, normale, goudkleurig monteur zwarte glazen, getinte glazen, zwart montuur zwarte glazenetc etc) En verder natuurlijk ook een aantal brillen die meer voor de sier zijn dan voor het filteren van het zonlicht voor mijn gevoelige oogjes... En ik heb er dit jaar nog geeneen gekocht.......das best wel goed van me.....maar dat gaat vast nog wel komen..... |
Pfff. Dit topic doet mij denken aan die: 'Ik werk al 30 jaar bij het spior, maar wel met een dior' - 'Mijn beurs is weer foetsie, maar ik heb wel een Goetsjie' reclame (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben hugoboss-brillen namelijk :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik heb een oranje zonnebril met een salamander erop
gekocht in duitsland voor 20 euries |
yeah moet je doen man :cool:
|
Citaat:
deze heb ik nu... http://www.silhouette.com/imperia/md...rimless/19.gif maar wil eigenlijk een andere... http://www.silhouette.com/imperia/md...rimless/17.gif deze ofzo |
Die zijn ook wel een beetje lelijk vinjeniet? :P
|
Ik wil een duke nukem zonnebril
maar eerst lenzen, scheelt weer geld :) |
ik heb 2 oude zonnebrillen liggen hier, van die plastic barrels, de enige reden dat ik ze heb is voor de winter, in de zomer draag ik eigenlijk nooit zonnebrillen. ik vind dat snel iets aso's hebben ofzo. snel fout in ieder geval.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |