![]() |
hoe oud is jullie vriend/vriendin?
Ik ben 17 en heb een vriend van 24. Ik vond het in het begin vooral raar voor mezelf, dat ik met een 24 jarige een relatie had. Maar mijn ouders doen er absoluut niet moeilijk over. Ze vinden hem zelfs (y)! Maar omdat ik van anderen steeds hoor dat hij wel een beetje oud is wil ik van jullie wel eens weten hoe oud jullie vriend/vriendin is!
edit: Het gaat echt super tussen ons, we hebben dezelfde interesses en we leven ongeveer hetzelfde. Ik denk dat dat het allemaal al wat makkelijker maakt! |
Argh. Niet weer.
|
ik vind op jouw leeftijd een relatie met iemand die 7 jaar ouder is ook een beetje vreemd :) maar als jullie er goed bij voelen waarom niet.
mijn vriend is 21 en ik ben 18 (bijna 19:o) |
17
|
Ben zelf paar maandjes 15, m'n vriend is 19 (y) Gaat super samen
|
hij is 21
|
Volgens mij komt het niet echt vaak voor dat de meid ouder is dan de jongen of wel :confused:
|
over paar daagjes ben ik 17.. hij wordt eind juli 19.. prima toch? :p
|
28
|
18
|
23
|
29
|
nuttig topic dit...
mijn vriend wordt overmorgen 20. Hoe oud ik ben staat onder m'n naam. |
18 en ik word over 3 maanden 18 dus eigenlij even oud....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend is 16, ik 23, dus ook 7 jaar verschil. En dat gaat al ruim 1.5 jaar goed :)
|
nou, vroeger veel oudere vriendjes gehad *variërend van 6 jaar verschil tot 16* en nu heb ik een vriend van 18...:D werkt veel beter, hebben ze niet zo'n overwicht...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vriend is 18.
Schelen op 5 dagen na 3 jaar. |
Als ik een vriend heb, kom ik nog wel even op deze vraag terug
|
ik ben er 18 en mijn vriendin 16
|
Ik ben 17 en heb een vriend van bijna 26..
|
Citaat:
Ja tuurlijk, het brengt allemaal zo zijn moeilijkheden met zich mee. En als je vantevoren gevraagd had of ik had geloofd dat zoiets goed zou kunnen, of dat ik eraan wilde beginnen, had ik waarschijnlijk nee gezegd. Maar goed, liefde maakt blind, en we wilden het alletwee toch graag proberen. Dat blijkt een heel goede keus geweest te zijn! Je zal misschien zeggen dat je alletwee in een heel andere wereld leeft, maar dat valt heel erg mee. Hij heeft dit jaar eindexamen HAVO gedaan, en gaat in september studeren. Ik ben dit jaar in februari weer begonnen met school (nadat ik een jaar gestopt was), zodat, als het goed is, we alletwee ongeveer rond dezelfde tijd klaar zijn. Ik denk echt dat zijn moeder nu ook inziet hoe goed het tussen ons twee gaat, en dat ze er heel erg aan heeft moeten wennen. Wat natuurlijk ook meespeelde is dat ik op zijn zachts gezegd op een zeer ongelukkig tijdstip kwam. |
22
En nu? |
Citaat:
|
Mijn vriend is 25, ook veel ouder dan ik ben. M'n ouders weten er verder niks van, vind ik voorlopig even makkelijker. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben 16, mijn vriend wordt over 2 dagen 17.
|
Heb geen vriendin, maar mijn enige ex is 20, ongeveer 7 maandjes jonger dan ik.
|
nou ik ben 16, hij 23 een leefdtijdsverschil van 6 1/2 jaar gaat nu meer dan 2 maanden goed hoor. Alleen niet helemaal de waarheid verteld tegen mijn ouders, dus heeft iemand nog een idee hoe ik ga uitleggen dattie 3 jaar ouder is dan ze denken en niet meer thuis woont?? ja k weet t had t gelijk moeten vertellen maar ja.
|
22 :)
|
Mijn vriend is 2 jaar ouder dan mij..
|
18
|
ik ben negentien en hij is bijna vijfentwintig. gaat al een halfjaar superformiweldigeindefantaskolosachtig goed!
|
20
|
Ik ben 18 en mijn vriend 19 we schelen iets meer dan een jaar maar verjaardagen liggen dicht bij elkaar!
|
Hij is 17 ik 18, we schelen iets meer dan een jaar.
|
Mijn vriend is 18.
|
16 :)
|
hij is 26 en het gaat al meer dan anderhalf jaar goed.
|
mijn 'ex' is 17, en ik ben sinds kort 14..
|
mijn vriend is net 20, ik word over 2,5 maand 20.
|
Ik ben net 18, en hij is bijna 21...en t gaat al 3 dagen goed :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |