![]() |
Oeroud standbeeld gevonden in Irak
Citaat:
David www.Nieuws-Platform.nl |
Wat is je punt?
Je hebt een raar beeld in Mesopotamië, kijk hier voor een tijdlijn van de Mesopotamische geschiedenis, en je hebt rare schedels. De foto heeft het bijschrift 'Deformaçion Paracas'. Daar heb ik even naar gezocht, deze site zegt dat het opzettelijke verminking van schedels van jonge kinderen bij pre-incaanse culturen betreft. Ik vind, in andere woorden, het verband tussen de zaken én het verband met buitenaardse wezens zwak en vergezocht. Ps. natuurlijk is het wel interessant. Als we het toch over Paracas hebben, wat is je theorie over de Candelabro? |
De theorie is dat die schedels vergroeid zijn door een of andere ziekte. Maar ik dacht dat er meerdere van dit soort schedels gevonden zijn, wat duidt op een genetische factor.
|
Er wordt geopperd dat het standbeeld weleens naar voorbeeld van buitenaards leven kan zijn gemaakt, maar ik vind het wel lichtelijk vreemd dat het gezicht het typische 'Hollywoord-alien-gezicht' heeft. Zo ligt het net te erg voor de hand.
Maar dat kan aan mij liggen. |
Leuke vondst, maar als je er meer over wilt kunnen zeggen zullen er toch wat meer ontdekkingen gedaan moeten worden, denk ik.
|
Citaat:
|
nee als je nog een kind bent kunnen ze je hoofd in een strak doek binden waardoor hij dus zo groeit, denk maar aan de voorhoofd van de indianen. Maar de vraag blijft natuurlijk waarom ze dat deden in die tijd. Misschien waren er idd wel alliens ofzo die hier waren, en de mensen wouden net zo als hun zijn en daarom bonden ze hun hoofden ook zo omdat ze dachten dat ze dan ook slim worden/waren ofzo :)
|
Citaat:
mm een kwestie van mooi denk ik er zijn ook geen duidelijke redenen waaromchinezen voeten gingen inbinden of ze in afrika ringen om hun nek gingen doen |
Citaat:
is hun geloof ze dachten namelijk dat als je ringen(afrikanen)ging dragen je dan een goed leven zou leiden met veel geluk en geld hun dachten dat dat hun gods wil was |
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerste; is dit niet net zo iets? http://www.itisnet.com/jpg/taka2003/...e_myanmar1.jpg Over het laatste, waarom het buitenaardse erbij betrekken als niks daarnaar wijst? Een ziekte, een vreemde diersoort, een vreemde kunstvorm, een helm, zijn allemaal logische, natuurlijke verklaringen die, heel essentieel, meer mysteries oplossen dan opwerpen. Er zijn geen sporen van geavanceerde technologie, geen dingen die van buiten onze planeet komen, geen reden om aan te nemen dat buitenaardse bezoekers hier kwamen, behalve dat het wel heel cool, sensationeel en spannend zou zijn om te denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Sterker nog, ik denk zelfs dat wij daar vanaf stammen. Lees & bekijk eens> In den Beginne van Bram Vermeulen. Ik ben benieuwd (1) wat je er van vindt en (2) of je de moeite neemt om de hele uitzending te bekijken. Wellicht kan dat je opvatting veranderen. Niet dat dat noodzakelijk is hoor. Het is slechts een tip. Is dit ook allemaal door mensen 'voor de grap' gemaakt? http://195.193.168.34/Seriewoordenaa...ges/NASCA1.jpg De Nazca-lijnen zijn een wereldwijd bekend fenomeen. Tegenwoordig is Nazca een stadje met musea, hotels, parken en banken. Er heerst een versluimerende sfeer, al zal dat wellicht door de immense warmte van de blakende zon komen. Vlakbij de stad liggen heuvels, bergen en immense vlaktes. Dagelijk vliegen toeristen over de bekende delen van de Nasca-vlakte om er de pistes en zandfiguren met eigen ogen te aanschouwen. link Dit hebben mensen duizenden jaren geleden voor de lol gemaakt? http://www.dudeman.net/siriusly/ufo/...astronauts.jpg link Of deze? Een eeuwen oude helicopter... Onzin zeker. Hebben ze voor de grap gemaakt. Om de mensen later voor de gek te houden. http://www.dudeman.net/siriusly/ufo/art/hieroplanes.jpg http://www.dudeman.net/siriusly/ufo/art/kiev4000bc.jpg "Ancient Astronaut Cave Art ~ Kiev, 4000 BC" Let wel> 6000 duizend jaar geleden gemaakt! Kijk, ik ga hier niet iedereen overhalen om dit te geloven. Dat is namelijk zinloos. Ik biedt de info aan en iedereen mag er zijn of haar voordeel mee doen.. of niet. Snappie? Groeten, David www.nieuws-platform.nl |
Misschien iets minder spectaculair, maar zeker de moeite waard ( na Bram Vermeulen)
http://www.facadenovel.com/sitchinerrors.htm |
Die bram vermeulen is een dwaas, in die docu verwerpt hij de evolutietheorie op een dusdanig belachelijke manier dat hij gewoon niet serieus te nemen valt.
Over die helikopter...waren de marsmannetjes dan ook bij Leonardo da Vinci op bezoek geweest? |
@ david_again:
Het is inmiddels bewezen dat deze nep is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hhmm Er komen nu steeds meer van dit soort vondsten, dan weer een tekening een voorwerp of geschriften. Zo alles bij elkaar moet er toch wel een kern van waarheid in gaan zitten.
Ik zelf denk dat het best zou kunnen dat de aarde vroeger door buitenaardse wezens is bezocht. Er zijn over de hele wereld wel bewijzen te vinden. Het is zeker interessant, maar wanneer ze niet met echt waterdicht tastbaar bewijs kunnen komen, blijft het niet meer dan een vermoeden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks satelieten, gewoon geen ijs. En dat was voor het laatst in 10,500 BC.
|
Citaat:
|
Wat op zich een raadsel mag heten,
is hoe het komt dat hoewel de mensheid al een jaar of 200.000 bestaat, er pas sinds 9.000 jaar beschaving ontstond (voor zover nu bekend). Nog toevalliger is dat dit over de gehele wereld in ongeveer dezelfde tijdspanne is gebeurt.... Met culturen die niets met elkaar te maken hadden (op het oog). Het is niet zo onwaarschijnlijk dat er vroeger een of meerdere beschavingen zijn geweest die nu niet meer terug te vinden zijn. Atlantis? De sfinx-bouwers? Het probleem is alleen: waar? Antartica was vroeger onbedekt met ijs en had zelfs een gematigd klimaat (een gunstige omstandigheid voor landbouw en dus beschaving) dus het kan best zijn dat daar beschavingen zijn ontstaan. We hebben geen reden echter, om te geloven dat deze vroegere beschaving al in het 'koolwaterstof-tijdperk' was aanbeland (dat zouden we wel gemerkt hebben aan leeggeroofde olievelden) dus vliegmachines zijn uit te sluiten. En begin niet over 'duurzame energie' want gaat nooit werken zonder eerst de mogelijkheden van olie onderzocht te hebben. Het probleem met dit soort dingen is dat het pure speculatie is en blijft. Iedereen kan zeggen 'er zijn aliens geweest' maar bewijzen ho maar. De dingen die je ziet zijn op duizend en een manieren te interpreteren en je moet absoluut niet overhaast gaan reageren zoals nu wel gebeurd. Btw, dat van die hieroglief: Ziet niemand dat het gewoon een normaal tekentje is met de rotoren erboven getekend? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |