![]() |
Het maakt me geen fuck uit welke band het doet, maar als een band 2 uur lang speelt..
Citaat:
Voorheen: Waaaah! Er komen alleen maar gave band op dit 1 daags festival! Stel er spelen 10 bands die per band 2 uur lang muziek spelen. En die 10 bands zijn precies jouw favorite bands. Hoeveel zou dat dan mogen kosten? 10, 100, 1 000 of misschien wel 10 000 Oiro? (Je hebt ook een paar vrienden die mee willen en die betalen zelf.) Ik denk dan dat ik omgeveer 450 Oiro uit zou willen geven aan 't kaartje. Hoeveel zou dat ongeveer bij jullie zijn? PS: Dode mensen kunnen niet meer in bands spelen. |
Nee, ik ga niet verder dan €53,93 (zoveel kostte m'n FoR kaartje vorig jaar)
En dan moeten er ook ECHT bands komen die de moeite waard zijn en lang veel en lekker spelen |
100 euro ofzo. Anders word het me een te grote uitgave.
|
Ik ben veel te lui om me om dat soort dingen druk te gaan maken.
|
Het maakt me geen fuck uit welke band het doet, maar als een band 2 uur lang speelt heb ik er waarschijnlijk genoeg van.
|
Citaat:
|
Ik zou mijn favoriete bands geen 2 uur willen zien spelen, dan liever 40 bands die allemaal een half uur spelen :P
is het bij dit topic de bedoeling dat je ook een line up post, zoals je die graag zou zien? |
Citaat:
|
Citaat:
+ Ik wil helemaal geen festival waar je in een sneltreinvaart 30 bands in je strot geduwd krijgt. Ik moet wel kunnen bijkomen enzo. Bovendien vind ik het leuker om gedurende het jaar naar kleinere shows te gaan ipv 1 keer per jaar naar een festival en daar gelijk een hele zooi te zien. |
ik zou op zo'n festival helemaal gestresd worden man :|
|
Merkwaardig festival zal dat zijn ook..
|
sommige van mijn favoriete bands hebben geen eens 2 uur aan materiaal..
|
Citaat:
|
Ik zou wel veel willen betalen om The Cancer Conspiracy op te zien treden. Maarja moeten ze wel weer bij elkaar komen.
|
Gister was er zo'n festival. Het heette Trashfest 7. Geen 10 favoriete bands, maar toch zeker wel 5 + een zooi andere goede bands.
|
Kyuss,Monstermagnet,Nebula,Fu manchu
ik zou daar echt wel heel veel geld voor over hebben.. |
ik hou van bands die 15 tot 20 minuten spelen.
Dwarves New Bomb Turks Guitar Wolf Zodiac Killers The Candysnatchers 9 Pound Hammer The Tyrades BBQ The Kidnappers The Clorox Girls |
Als het inhoud bands die al uitelkaar zijn veel geld.
|
ga eens ff nie zo hysterisch doen, met je 'Whaaah er komen alleen maar gave band op dit 1 daags festival!'
de titel slaat ook nergens op, want wat is dit 1 daags festival nou? en volgens mij moet je ook ff integreren want het meervoud van band is volgens mij nog steeds bands... |
Citaat:
|
haha en als laatste begint ie aan de girls of nie
|
Citaat:
|
Meer dan €100 zeker niet.
Ze moeten niet allemaal 2 uur spelen trouwens. |
Citaat:
|
on: 100 euro vind ik het maximale en dan moeten ze ongeveer 1 uur spelen.
|
Citaat:
|
tsja, het trashfest is net geweest, dus dit topic doet er even niet meer toe ;)
anyway: bands die 2 uur spelen zijn per definitie saai, dus niet langer dan een half uur de volgende bands zie ik dan graag spelen (en waarschijnlijk meer, maar die vergeet ik nu toch wel) -his hero is gone -manliftingbanner -deadstoolpigeon -point of few -insult -seein red -tear it up -what happens next? -tragedy -yaphet kotto -the locust -surf-nazis must die -daughters -sick of it all -shikari -minor threat -gorilla biscuits -youth of today en uuhh, een heleboel namen die ik nu ff niet kan verzinnen |
Citaat:
|
oh. geld nog.
dat doet er dan niet toe, want het grootste deel van deze bands is uitelkaar en dus legendarisch ;) |
Als het dan toch een utopisch festival is mag het zeker niet maar 1 dag duren. De charme van veel festivals schuilt juist in het feit dat je met z'n allen op de camping staat, en dat er terwijl je aan het ontbijten bent bands spelen die je niet vervelend vind om te horen, maar ook niet perse hoeft te zien.
Mijn line up: 7 Seconds reunie Kid Dynamite reunie Suicide File reunie Turning Point reunie Carry On reunie RKL reunie Dag Nasty reunie Minor Threat reunie Chain Of Strength reunie Unbroken reunie hier heb ik wel een jaar werken voor over, maar inderdaad liever deze bands los in kleine zaaltjes. |
Citaat:
Ben vorig jaar naar een show geweest van The Crown in de GVH in Arnhem. Hele vette show, maar na een uur had ik er geneog van, en toen waren ze pas op de helft van hun set. 45 min. is een mooie lengte voor een set (y) On topic: pressure fest dit jaar komt dicht in de buurt van een in mijn ogen ideaal festival. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en The Clorox Girls zijn gasten ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik zou mogen kiezen zou ik 9 coole bands kiezen, en nothing gold can stay, want ik moet wel eten. (y)
|
Citaat:
|
80 euri
|
Citaat:
|
Ze zijn niet uit elkaar. Ze doen gewoon heel rustig. En maken af en toe een albumpje waar niemand, besides een paar kids, een fuck om geeft. Ik geef niet om 7 Seconds. Nooit wat aan gevonden. Hoewel kevin seconds wel enigzins cool is.
|
over 7 seconds, ze zitten in de nieuwe resistance tour
maar dat is misschien hier boven al gezegd. |
Citaat:
ent och blijft the crew een vet album |
Turning Point en Unbroken hebben allebei dode leden. 7 Seconds bestaat gewoon nog, 2 weken terug speelden ze in Engeland en over een tijdje komen ze op de resistance tour spelen in Nederland.
Verder vind ik de post van Pim die aan het begin van dit topic gequote wordt behoorlijk zinnig (hoewel er uitzonderingen zijn natuurlijk). |
YOUR SET IS TOO LONG ! Mooi hoe de Aardschok dat verkeerd opvatte...
|
Citaat:
wat zijn eigenlijk abominations? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |