![]() |
l'Extreme
Het extreemste wat je zou doen?
|
ik denk bungeejumpen ofzo... dat is best extreem of basejumpen ofzo
|
ik heb het over sexuele handelingen, of je wilt dat elastiek aan je lul hangen ofzo...
|
met 2 vrouwen tegelijk :), lijkt me wel leuk.
|
Citaat:
Ik vindt het behoorlijk extreem. |
Citaat:
|
Poepseks :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan houdt ze daarvan :| . |
Citaat:
|
Citaat:
|
een paar van die dingen van markies de Sade, vooral die met die eend in een lade
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met 2 vrouwen. Ook niet echt orgineel/ |
3 mannen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, eventueel wat sadomasochimse, maar voorlopig even niet... |
heel gemene dingen *muwhahaha* :evil:
|
Interessanter is wat je gedaan HEBT, niet wat je zou willen ;)
|
Citaat:
|
Trio..met mij ,een jongen en een meisje
|
Ik weet niet wat mensen extreem vinden. Ik wil wel eens seks hebben terwijl andere mensen in dezelfde kamer ook seks hebben, maar dan moet het wel 'vanzelf gaan'
|
Citaat:
ontopic: zou het wel es onderwater willen doen .. bij het barriere rif .. terwijl de vissen om je heen zwemmen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
da van ut great barrier reef vin'k wel tof id :D
en verder dat wat leucomelas zegt :evil: |
Orgie
|
handboeien!!! (moet je je vriendin wel door en door vertrouwen natuurlijk!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou noooit, maar dan ook noooooooit met meer dan 1400 vrouwen per dag naar bed gaan! dat druist in tegen mijn principes!
Edit: Het meest extreme zou dus 1399 vrouwen per dag zijn. Maar dan moet het wel flink kutweer zijn buiten. |
Citaat:
|
Alles kapotscheuren, samen sterven.
|
Citaat:
|
Dat niet.. Extreem misschien. Dan moet er eigenlijk een gast met een camera bij staan die alles zo filmt, maar wel zo rennend en schreeuwend, voor het BlairWitch-effect.
|
Citaat:
|
Oh, ik moet het ook echt doen ! :D Nee dan valt die waarschijnlijk af.. Eigenlijk ben ik best lief.
|
Citaat:
|
Ik zou hoogstens die cameraman zijn.
|
Citaat:
|
Weet ik het, wat is naar esthetische maatstaven tegenwoordig extreem ? Met 1400 vrouwen naar bed is niet echt extreem of zo, beetje triest alleen, het zou van mij ook niet hoeven (; Noem eens een rijtje extremiteiten, dan zal ik zeggen of het er misschien ooit van zal komen oid (=
|
Citaat:
|
Tja ik mag niet zo ver onder water eh, met die long, dus dat onderzeeseksen valt af. Gangbangs hoeft niet, een is genoeg q: Poepseks... hmmm... eerder dan bungeejumpen aan je geslacht. Dan zal ik wel voor de Sade gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |