![]() |
art werkje
|
Terragen?
Anyway, wat doet dat icoontje daar, moet dat een persoon voorstellen? als dat zo is kan je em beter weghalen. Verder staat geloof ik je antialias uit en de compressie staat wat te hoog waardoor de kwaliteit het plaatje geen goed doet. Wat heb je gebruikt om dit in elkaar te zetten? |
Citaat:
uhm terragen, en die planeet en dat mannetje en die letter met ps |
weet jij hoe ik dat blokkige weg kan halen ?
|
in het klein vind ik het er nog wel ok uit zien :)
jammer dat ie in t groot zo kartelig is en dat pleepoppetje doet het ook niet helemaal ;) ik ga terragen ook maar weer eens proberen.. |
Ik heb het niet op terragen, doe er dan ook wat echte moeite voor en modeleer het zelf.
|
Citaat:
|
Het ligt niet aan max dat het niet mooi is maar aan je skills, terragen maakt leuke plaatjes hoor, maar ik heb meer respect voor iets wat zelf gemaakt is dan voor iets wat met een paar instellingen vanzelf gegenereerd wordt.
|
me skils met max zijn wel ok dus daar lig het niet aan, je bent gewoon sowieso een eeuw bezig als je iets met een "3d" prograama wilt maken
|
Als jij zolang aan een model zit zijn je skills verre van ok.
|
Citaat:
Overigens doet het mannetje in het plaatje me denken aan: http://www.techno-impressionist.com/restm1.gif |
kan 1 van jullie dan is zoon landshap in max maken en hem posten, dan wil ik namelijk welles zien hoe die eruit ziet
|
neen
|
ik vind die environments van captain N sowiso mooier en dat is tog een stukje moeilijker dan al die andere 3d programma's :p;)
|
captain n, heb jij een site ofzo waar een aantal werkjes van jouw opstaan ?? en welke proggies gebruikje ?
|
art (zzz)
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor 2D photoshop en painter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |