![]() |
de Liefde..
De liefde
kijkt me recht in m'n ogen staart naar me heeft medelijden met me loopt me elke keer voorbij stopt nooit nooit geeft ze het aan mij altijd overgeslagen zij kijkt weer recht in mijn ogen ik smeek haar om haar liefde te geven toe te voegen aan mijn leven maar ze loopt door alweer wanneer komt de dag dat de liefde stopt voor mij en mij geeft waar ik al jaren op wacht wanneer? ik zucht en wacht maar weer wacht tot ze weer langskomt.. |
En toen antwoorde niemand..
:nono: :rolleyes: :s :bloos: :mad: |
ik vind dit gedicht wel oke, het gevoel is mooi uitgedrukt. voor mijn gevoel loopt het echter niet echt lekker. mss doordat de strofes niet bij elkaar passen of dat er bijna geen interpunctie is gebruikt.
De liefde kijkt me recht in m'n ogen staart me aan heeft medelijden met mij . loopt me elke keer voorbij stopt nooit. nooit geeft ze het aan mij, altijd overgeslagen. zij kijkt weer, recht in mijn ogen. ik smeek haar om haar liefde te geven toe te voegen aan mijn leven maar ze loopt door alweer, wanneer komt de dag dat de liefde stopt voor mij mij geeft waar ik al jaren op wacht wanneer? ik zucht wacht maar weer wacht tot ze weer langskomt.. ik heb ff een paar kleine dingetjes aangepast, voor mijn gevoel loopt hij nu beter. je moet zelf maar kijken wat je ervan vindt. |
Citaat:
|
jaa.. sorry :bloos:
ik weet het.. maar ik kwam eerst altijd ergens anders, en daar werd net ietsje meer gereageerd.. zal er om denken ben nog vers, om te knede ;) |
Citaat:
|
ik heb ook een gedicht eigenlijk een rhyme maar kijk maar wat jullie ervan vinden...
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Toen ik jou voor de aller aller eerste keer zag, toen dacht ik tegen jou zeg ik even goeiedag. ik stelde me voor en zij was zeker niet lelijk hoor, ik gebruikte wat praatjes en ja ze viel ervoor. We belde elke avond en in het weekend spraken we af behalve op 3 mei, tja "enough is enough" ik was verliefd op jou en jij dacht ik ook op mij maar nee binnen de kortste keren was dit wat je zei: ik ben verliefd op iemand anders het is een buitenlander ik val niet meer op nederlanders. ik was gebroken en onze relatie stond op het randje ik dacht "eej cupido help me is een handje" maarja de relatie die was over tussen ons dat was zeker net als een veer is van dons die avond lag ik in bed en mn telefoon ging en ja t was mn ex en ze klonk niet echt flex ze zei: ik will je terug het is uit tussen hem en mij. en ik, nou nee niet echt blij dat gaat niet zomaa bij mij meid ik hield echt van je man, maar ik hou nog steeds van jou "ja waarom play je me dan" je wou verdijnen uit mn leven dat was je plan ik hoop dat ik je nog is zie dan daar in verwegistan dan ben ik zo blij en zegt iemand ik hou van je denk dan aan mij... –––––––––––––––––––––––––––––––––––––º––––––––––––––––––––––––––––– :bloos: hij is nog niet echt goed en niet af maar met verbeteringen zou ik erg blij zijn :D |
Citaat:
En Bloemenpoes: ik snap je ongeduld wel, maar niet uppen hoor! & Ontopic: sterk einde (y). Het is niet te abrupt, en vrij onverwachts; bovendien is het leuk dat er wat dingen terugkomen uit de eerste strofe. Verder vind ik je gedicht niet zo sterk, vooral vanwege de 'woordangst'; je hebt wel héle korte regels naar mijn idee, waardoor het geheel wat abrupt overkomt; het leest niet zo prettig vind ik. |
Citaat:
|
leuk gedicht maar nie helemaal 'lekker', ik ben helemaal eens met 'anniemoppie', somige zinne zijn wel eeeerg kort, maar de inhoud is wel mooi alleen de vorm is niet zo super
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |