![]() |
rot gevoel na de seks
haai... Uhm nou ik weet niet zo goed hoe ik dit moet formuleren maar kzal het proberen..
Ik heb nou ongeveer sinds 5 maanden seks met mijn vriend*beiden nog maagd* maar sinds de laaste tijd, en vooral dit weekend, had ik na de seks heeel erg veel pijn daar beneden, en het bloede ik kon niet plassen omdat het zoveel pijn deed, toen ik terug kwam van de wc, werd ik super duizelig, kreeg buikpijn, moeite met ademen/heel warm en nog steeds die burning gevoel daar en ook last van oververmoeidheid... nou kan het ook zijn dat ik nog beetje ongesteld was, maar daarvoor had ik nog gekeken en was er geen bloed.. kwas bang voor een geslachtsziekte, maar dat kan onmogelijk omdat we beiden nog maagd waren en nu nog, nog steeds last van die dingen die ik net opnoemde, behalve dan niet het burning gevoel daar beneden.. Ik ben echt bang dat ik wat heb ofzo... Ik weet ook wel dat ik naar de dokter moet gaan, maar dan wilt hij straks een inwendig onderzoek doen en daar zit ik dan heeel erg tegen op en durf ik niet... nu wat denken jullie, heeft iemand hier ook dit probleem gehad?? alvast bedankt |
Het kan zijn dat je tijdens de eerste sexpartij waarop je dit merkte een wondje hebt opgelopen aan je binnenste schaamlippen of ergens anders in die buurt, die is gaan bloeden. Doet pijn etc, het heelt na een tijdje, dan heb je weer sex, scheurt ie gewoon weer open.
Dus ik zou zeggen, pak eens een spiegel en ga bekijken of je ergens een wondje kan vinden(in dat geval paar weken sex rust nemen). Als je nergens een wondje kan vinden zou ik idd even langs de arts gaan, dan kan het een infectie zijn. |
Ik ken het probleem niet, maar als ik jou was zou ik wel langs de dokter gaan...dat kan prima zonder dat er verder iemand iets mee te maken heeft. Het hoeft niets te zijn, maar je wilt wel je zekerheid hebben natuurlijk.
|
Ik zou inderdaad eens naar de dokter gaan, ik heb al eens een inwendig onderzoek laten doen, en oke, het is niet echt prettig, maar wees gerust pijn doet het ook niet !!
Ik zou het toch doen hoor !! Als het effectief een infectie ofzoiets is, dan moet je het zo snel mogelijk genezen, want als die infectie verderdoorloopt, kan het ernstige gevolgen hebben !! |
Niet gewoon een blaasontsteking? Komt wel vaker voor na sex...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan even langs de dokter |
Citaat:
maar de pijn onder de seks is alleen aan het begin, na een klein tijdje is het weg, en dan op het eind komt het weer.. |
Citaat:
|
Beste Dead Person,
Het gevoel dat je hebt lijkt niet echt op een geslachtsziekte, toch klinkt het ernstig genoeg (misschien is het niets hoor) om te weten te komen wat je hebt. Maak daarom een afspraak met de Rutgersstichting bij jou in de buurt (kijk in het telefoonboek in jouw woonplaats of dichtsbijzijnde grote plaats). Er werken daar vrouwlijke artsen die alles al een keer hebben meegemaakt en zonder te blinken of te blozen jouw op een fijne manier zullen helpen. Eerst praat je alleen even met ze en dan geven ze je advies, daar hoef je natuurlijk (nog) niets mee te doen, maar het wel het verstandigst. Als het namelijk iets vervelends is wordt het nog vervelender als je er niets aan doet. In de Rutgersstichting werken heel veel vrouwen (die al duizenden vrouwen vóór zich gehad hebben) en je kunt altijd voor de zekerheid zeggen dat je door een vrouw geholpen wilt worden. Het is ook verstandig om hierover te praten met je vriend, en misschien, als je dat wil, samen naar de Rutgersstichting te gaan. Het is immers ook gedeeltelijk zijn zaak. Succes. |
Citaat:
Dus kzal nog ff moeten afwachten wat er aan de hand is... iig dank je wel voor de tip :) (y) |
Je zou een vaginale infectie kunnen hebben, of een schimmel. Merk je iets raars aan je afscheiding? Ik denk dat je het beste even naar de huisarts zou kunnen gaan..
|
Ik denk dat je gewoon ruige seks gehad hebt en je daardoor een wondje hebt opgelopen. Gebruik je een condoom? Sperma is nogal zout (zeiden mijn exen) en kan daardoor extra pijn veroorzaken als je een wond hebt.
Imho niks om je zorgen over te maken. |
Citaat:
infectie kweet niet hoe ik dat zou kunnen hebben opgelopen :s |
Citaat:
|
Vraag hem gewoon wat minder ruig te zijn. :p
|
Citaat:
|
Kwestie van genoeg trainen. ;)
|
Citaat:
stom wondje ook (n) als dat het is dan teminste :o |
Ok, ik zit ook met een probleempje... eigenlijk zijn het er twee... en ik hoop dat iemand er mij effectief kan bij helpen :bloos:
1. Ik kom nogal vrij snel klaar als ik vrij met mijn vriendin... En ik zou graag iets weten dat daartegen helpt ? 2. Als ik dan klaargekomen ben in haar, dan krijgt ze achteraf een brandend gevoel rond haar vagina. Weet iemand waar dat aan ligt? gaat dit over bij meer vrijen? Wie dit kan helpen lost de enige "problemen" in onze relatie op. Grtz |
Citaat:
of wat misschien ook goed kan helpen...Zorg dat je een half uur of uur voor het vrijen klaarkomt, trek je af weet ik veel, en dan als tie weer stijf staat, kan je het langer volhouden (Y) 2. Dat heb ik ook..kan aan wondje liggen, hebben jullie misschien veel seks?...en als dat zo is, zou ik een rust pauze nemen zodat het kan genezen, alshet daarna nog zo is, misschien beter naar de dokter (y) voor de rest heb ik daar ook nog geen antwoord op... anywayz succes met de eerste :) |
idd maar effe naar rutger ofzo...
P.S. een algemene opmerking: je kan ook soa's oplopen als je beide maagd bent!!!! Voor sommige soa's hoef je namelijk geen seks gehad te hebben om ze te krijgen (aids bijvoorbeeld), en door pijpen of beffen kun je ook vanalles oplopen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |